Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Men hvordan VET du at det er idiotisk!? Du har jo sagt at du ikke vet noenting med sikkerhet!

Det jeg vet er at han der Sye er blant de dummeste jeg har hørt, han er på Ken Ham nivå i iditoti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forslår av vi bare dreper de 42-prosentene der. Desperate times calls for desperate measures :whistle:

Det er en logisk følge av mitt nye motto "KILL THE ONE PERCENT". Seriøst. Drep dem. Koch Brothers, Rupert Murdoch, finanseliten osv., drep dem. Når de 85 rikeste personene i verden har like mye rikdom som de 3 milliarder fattigste er det noe fundamantalt feil. Denne skjevheten blir bare verre og verre. Verst er det selvfølgelig i USA. Derfor: KILL THE ONE PERCENT!!! Jeg vil ha offentlige henrettelser streamet live. Jeg melder meg frivillig som bøddel. Kunne jeg kaldkvelt Rupert Murdoch med mine egne hender kunne jeg dø lykkelig vel vitende om jeg har gjort noe godt i denne verden.

Fuck, jeg hadde rævpult han først hvis jeg fikk lov (#nohomo). Med live-stream, selvfølgelig. Så kunne mødre peke på skjermen mens det hele foregikk og si til barna sine med sånn søt mammastemme "Se, der blir onde mannen rævpult fordi han græbba til seg ressurser som en jævla psycho, og voldtok jorda og menneskeheten og framtidige generasjoner med sin fullstendige mangel på moral og empati. Slike mennesker vil vi ikke ha, derfor må onde mannen dø. Og deeeeeeeeeeeer ble han kvelt i hjel. Så du hvordan øya påppå ut av skallen hans? Det var til pass for onde mannen. Vil du litt sukker på pannekaka di?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tronaldo, ta deg en:

snickers.jpg?w=300&h=200

Du er ikke helt deg selv når du er sulten;).

Haha! ;) Jeg satt og tenkte på det der: Er det Mitt Sanne Jeg som vises når jeg har altfor lavt blodsukker, og er søvndeprivert og irritabel? I så fall er det ikke særlig pent der inne. Jævlig fin utenpå, men rett og slett stygg inni. Jeg burde vært politiker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Begynte på en bok med Peter Boghossian i går, halveis nå og mannen har mange gode poenger og jeg føler han fortjener en shoutout! Har ikke fått sett hele, men han skriver veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjomlid nominerer denne karen til "Gullpokalen for manglende selvinnsikt ":

Youtube-suksess for «Gledens olje»

– Alf Gunnar Botnen, du er med i Jesusvenner, som har lagt ut sangvideoer på Youtube. De er sett mer enn en halv million ganger. Er du fornøyd med oppslutningen?

– Det er riktig at jeg har skrevet en del sanger, og at min kone Gina har vært med på en av dem. Vi er veldig fornøyd med at så mange har sett filmene, men du må få med at det er flere som er aktive i Jesusvenner.

– Deres største hit er «Gledens olje», som alene snart har 200.000 treff. Har dere fått mange tilbakemeldinger?

– Veldig mange gode tilbakemeldinger. Sangene spilles også av ikke-kristne, både på nachspiel og som russelåter. Mennesker er blitt berørt av gleden. En mann fortalte at han var langt nede, men sangen «Gledens olje» fikk ham til å le høyt. Så budskapet når inn.

Smittende. – Hvorfor er det så populært?

– Jeg tror det er gleden Gud gir som smitter. Da far døde, fikk jeg et syn av at Jesus hang på korset. Jeg opplevde en sterk glede og fikk for meg at jeg skulle skrive og legge ut tre sanger.

– Kjenner noen dere igjen på gaten?

– Ja da, det har også hendt at vi har blitt fotografert sammen med folk som har sett filmene. Da vi la dem ut trodde jeg kanskje hundre personer kom til å se den. Det er blitt en del flere.

Bergenser. – Hvem er egentlig mannen bak denne suksessen?

– Jeg er bergenser fra Vadmyra og Fyllingsdalen, og har jobbet i et omsorgsyrke i mange år. Noen ganger har jeg også vært ute på gaten og vitnet om Jesus. Da jeg var sju ble mor kristen. Hun tok oss med, både til pinsemenigheten og kirken. Da jeg var 26 ble jeg også kristen. Nå tilhører vi menigheten Brølende Lam i Hokksund, men kan gå både i kirken og de fleste andre steder.

– Hvilket inntrykk av kristendommen ønsker dere at folk skal sitte igjen med etter å ha sett videoene deres?

– At Gud er god og har mye glede å gi. Slik har jeg opplevd det selv i hvert fall.

Ikke såret. – Har du fått med deg at noen ler av dere?

– Det er helt sikkert mye forskjellig der ute. Jeg bryr meg ikke så mye om det og blir ikke såret. Det kan være mange grunner til at folk le

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...