Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Russian Orthodox Church’s condemnation of Conchita Wurst’s Eurovision victory is being ridiculed on social media.

A prominent Russian blogger, Rustem Adagamov, tweeted a picture of priests wearing full ceremonial robes with the message: “The ROC categorically opposes bearded men in dresses!”

BnlJnQxIQAE6NgC.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!

TL;DR:

"Psychic Sally" har bedt folk om å gi henne bilder av døde folk som de vil ha kontakt med. Etter en god del spådommer om et bilde, viser det seg at en person har sendt inn bilde av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel mange islampraktiserende land som ikke holder på i den grad. Opplys meg om jeg tar feil :)

Ja det er riktig, men sharialovene eksisterer utelukkende pga. religionen.

Andre land klarer å skille religionen litt mer fra staten, så på den måten kan man jo si at det er mangel på adskillelse mellom religion og stat som muliggjør denne forferdelige og barbariske lovgivningen i Sudan, Uganda osv.

Hvis det er på den måten du mente at landet er relevant, så er jeg helt med på den;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er riktig, men sharialovene eksisterer utelukkende pga. religionen.

Andre land klarer å skille religionen litt mer fra staten, så på den måten kan man jo si at det er mangel på adskillelse mellom religion og stat som muliggjør denne forferdelige og barbariske lovgivningen i Sudan, Uganda osv.

Hvis det er på den måten du mente at landet er relevant, så er jeg helt med på den;).

Vi er enige buddy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er riktig, men sharialovene eksisterer utelukkende pga. religionen.

Andre land klarer å skille religionen litt mer fra staten, så på den måten kan man jo si at det er mangel på adskillelse mellom religion og stat som muliggjør denne forferdelige og barbariske lovgivningen i Sudan, Uganda osv.

Hvis det er på den måten du mente at landet er relevant, så er jeg helt med på den;).

Hvis det er utelukkende pga religionen, hvorfor er ikke alle religiøse land like barbariske da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke alle muslimske land sharialovgivning da? Kan det kanskje ha en sammenheng med sosial, økonomisk eller politisk ustabilitet kanskje?

Jeg påstar utelukkende at sharialover eksisterer pga. religionen. Hvis ikke religionen hadde vært der, hadde det ikke vært sharialover.

I hvilken grad sharialover kan bli gjeldende i et land er jeg helt med på at påvirkes av mange faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...