Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.tv2.no/2014/05/26/nyheter/5626616

Kirkeledere: – Conchita Wurst er ansvarlig for flommen på Balkan

Det er lite jeg misliker mer enn folk som skal lirke inn sin overtroiske agenda i alle slags katastrofer.

Disse folkene har gått full retard. Jeg lurer på hvilken agenda de har med å komme ut med slike avskyelige påstander. Hvem vil gi mer støtte til kirken på bakgrunn av dette?

Jeg klarer ikke å se for meg at noen som ikke allerede er dypt indoktrinert nå tenker:

"Hm... kirken sier noe jeg er enig med, jeg tror også at metereologiske fenomener påvirkes av hvem som vinner MGP. Kanskje det er på tide å gi mer penger til denne organisasjonen!"

Den eneste logiske slutningen å trekke er at kirkelederne faktisk tror på det de sier. Det følger da konklusivt at de har gått full retard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Det er lite jeg misliker mer enn folk som skal lirke inn sin overtroiske agenda i alle slags katastrofer.

Disse folkene har gått full retard. Jeg lurer på hvilken agenda de har med å komme ut med slike avskyelige påstander. Hvem vil gi mer støtte til kirken på bakgrunn av dette?

Jeg klarer ikke å se for meg at noen som ikke allerede er dypt indoktrinert nå tenker:

"Hm... kirken sier noe jeg er enig med, jeg tror også at metereologiske fenomener påvirkes av hvem som vinner MGP. Kanskje det er på tide å gi mer penger til denne organisasjonen!"

Den eneste logiske slutningen å trekke er at kirkelederne faktisk tror på det de sier. Det følger da konklusivt at de har gått full retard.

Det som er provoserende er et de slipper unna med det, og at ikke de blir naglet for den retardnessen de representerer.

Om jeg hadde gått ut i media å sagt at siste bilulykka på E6 var guds straff fordi hun lille jenta vant Norske talenter. Hadde jo blitt ramaskrik! Man kan jo ikke si slik!

man må slutte og respektere det som ikke kan respekteres. Trangsynte, homofobe, rasistiske overtrosiske tullinger som lever i en fantasiverden fra 1400tallet. Makt, Penger, Gud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er provoserende er et de slipper unna med det, og at ikke de blir naglet for den retardnessen de representerer.

Om jeg hadde gått ut i media å sagt at siste bilulykka på E6 var guds straff fordi hun lille jenta vant Norske talenter. Hadde jo blitt ramaskrik! Man kan jo ikke si slik!

man må slutte og respektere det som ikke kan respekteres. Trangsynte, homofobe, rasistiske overtrosiske tullinger som lever i en fantasiverden fra 1400tallet. Makt, Penger, Gud....

Jeg tviler faktisk litt på at det hadde blitt noe særlig ramaskrik, men det burde definitivt være det. Jeg tror respekten sitter litt for dypt.

Den korrekte responsen til uttalelsen er å le så høyt du kan rett i trynet på fyren og skrive artikkelen:

"Overtrosorganisasjon ledes av idiot som tror regnet påvirkes av MGP"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg tviler faktisk litt på at det hadde blitt noe særlig ramaskrik, men det burde definitivt være det. Jeg tror respekten sitter litt for dypt.

Den korrekte responsen til uttalelsen er å le så høyt du kan rett i trynet på fyren og skrive artikkelen:

"Overtrosorganisasjon ledes av idiot som tror regnet påvirkes av MGP"

I lolled, men ja, det bør skrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarsynt fant liket

Klarsynte Michael Winger pekte ut stedet hvor liket i Skogbygda ble funnet. Sammen med Erlend Laupsa fra Eidsvoll har den klarsynte trolig funnet den savnede Frank André Gundersen. Den døde personen bar ikke preg av ytre skader.

Skogbygda

– Vi fant liket i går kveld, og mye tyder på at det er den savnde Frank André Gundersen, sier Erlend Laupsa fra Eidsvoll til Raumnes.

Sammen med klarsynte Michael Winger fra Jessheim var han ute og søkte etter den savnede 31-åringen onsdag kveld, og etter det Raumnes erfarer skal Winger ha pekt ut området hvor han mente at Frank Andre Gundersen skulle befinne seg. Laupsa hadd med seg spesialtrent hund i søket, og hunden skal kort tid senere har merkert for funn. De fant en død person, som tydeligvis har ligget i skogen i mange dager.

– Vi kunne ikke se noen tegne til ytre sakder på personen, og ingen tegn til blod. Men kroppen har ligget der lenge, og det har falt mye regn i den siste perioden.- Det er umulig å si noe sikkert, sier Laupsa til Raumnes.

Politiet har tidligere bekreftet at de har funnet et lik i Skogbygda, og at den døde kroppen skal obduseres. Familien til den savnede Frank André Gundersen er varslet om funnet.

– Jeg kan bekrefte at det ble funnet et lik i Skogbygda onsdag kveld, men det er for tidlig å si om det er den savnede Frank André Gundersen, sier politiadvokat Haris Hrenovica til Raumnes.

Hva dette funnet vil bety for drapssiktelsen mot de to nesbuene er for tidlig å si.

Vi følger saken videre.

Tips Raumnes på tlf: 415 42 956

- See more at: http://www.raumnes.no/article/20140529/ARTICLE/140529953#sthash.FN6nhZLh.dpuf

499d5fc3ef525b4b7143046360a25ce516ff780a65b491406cf1aaca043234b2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

http://www.nordlys.no/nyheter/article7388387.ece

Michael Winger sier til Romerikes Blad at han ble spurt om å finne den savnede gjennom en tidligere klient som hadde vært i kontakt med Gundersens familie.

Alt han hadde å gå etter var et bilde av den savnede.

– Jeg så en bekk, en skråning, en grusvei og en snuplass.

Han innrømmer samtidig at det ble lett på flere steder, før de til slutt fant den døde.

– Det er mye jobb. Jeg må føle meg fram. Noen steder får jeg sterkere følelser enn andre steder. Da vet jeg at jeg nærmer meg riktig sted, hevder Winger.

Hundefører Erlend Laupsa bekrefter at han og Winger har lett etter den savnende i til sammen tre dager.

Den ene dagen holdt vi på i to timer. Dagene før var vi ute lenge. I timevis uten å finne noe, sier han.

No shit, han beskriver et hvilket om helst skogsområde, letter mange steder og til slutt finner hunden noe..... Absolutt klarsynt. SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...