Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

http://www.reuters.com/article/2014/04/29/us-brunei-sharia-idUSBREA3S15820140429

The death penalty, including by stoning, will be introduced in the final phase a year later for offences including adultery, sodomy and insulting the Koran or the Prophet Muhammad

5079690118_e04d4b187f.jpg

Det er vanskelig å ta inn over seg at man kan fengsles og DREPES om man slenger dritt om en bok eller dens oppdiktede hovedperson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskerettighetsaktivist dømt til fengsel i 10 år og 1000 piskeslag

Badawi er en av grunnleggerne av nettstedet Free Saudi Liberals. Siden var ment å være en arena for liberal og sosial debatt for saudiarabere.

Men innleggene på nettsiden falt myndighetene i den strengt religiøse landet tungt for brystet.

En artikkel om at Valentines day er forbudt i landet, og det myndighetene mener er en latterliggjøring av landets religiøse politi, ligger blant annet til grunn for dommen.

I fjor sommer ble Raif Badawi dømt til 600 piskeslag og sju års fengsel for å ha brutt landets lov om informasjonsteknologi og for å ha fornærmet den religiøse ledelsen.

Saken ble anket, men i desember i fjor sendte domstolen den videre til en annen domstol som behandler saker som angår frafall fra islam.

Edit: Video av 20 piskeslag (straff for å drikke øl ifølge youtubeklippet):http://www.youtube.com/watch?v=VoHoxHD-bNUtumblr_m9ffnrV95U1r1vzzeo2_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Eirich, autoriteten på smakfullhet! ;) Haha men er enig med deg angående Coulter.

OuJmC2s.png

Lol, har ingen comback. Anser meg som slått (i denne omgang!)

Men vil si til mitt skarve forsvar at mitt bidrag til smakløsheten var ikke et forsøk på å sko meg på eller bagatellisere andres forferdelige situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...