Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må være en slitsom hverdag for de som tror, du er født inn i et system der du hele tiden må etterstrebe urealistiske mål for ikke å brenne i helvette. Men det hjelper på å putte penger i kollekten selvfølgelig...

Jim Jeffries er hysterisk morsom ang temaet synes i allefall jeg :)

http://www.youtube.com/watch?v=y-RJeqyh-vI

Hahahh, fyren der er genial. Digger han og Rogan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på noen gud før jeg ser bevis med mine egne øyne. Og da skal det skje noe unormalt sick shit, som en hånd som kommer ned fra himmelen elns. haha :p

Da kan jeg like godt lese Harry Potter istedenfor bibelen og tro på Harry Potter. Alt som er skrevet ned er ikke alltid sant tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=eIG5_Pm_big

Kom over denne. En dypt religiøs kristen mann kidnappet ungene sine for å leve livet sitt i en sekt, der dem blant annet ikke går skole lenger enn 8. klasse fordi, i følge bibelen, tror dem ikke på utdanning. Snakk om å danne en gruppe som vil være lett å kontrollere... Jentene her virker helt hjernevaska :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=eIG5_Pm_big

Kom over denne. En dypt religiøs kristen mann kidnappet ungene sine for å leve livet sitt i en sekt, der dem blant annet ikke går skole lenger enn 8. klasse fordi, i følge bibelen, tror dem ikke på utdanning. Snakk om å danne en gruppe som vil være lett å kontrollere... Jentene her virker helt hjernevaska :wideyed:

Letteste måten å kontrollere folk er å la de leve i minst mulig univers, jo mindre man vet, jo mer mottakelig er man for å svelge bullshit ukritisk. Der analfabetismen er høy står religionen sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=eIG5_Pm_big

Kom over denne. En dypt religiøs kristen mann kidnappet ungene sine for å leve livet sitt i en sekt, der dem blant annet ikke går skole lenger enn 8. klasse fordi, i følge bibelen, tror dem ikke på utdanning. Snakk om å danne en gruppe som vil være lett å kontrollere... Jentene her virker helt hjernevaska :wideyed:

Virker som mennoniter/Amish. Veldig gode på¨håndverk, sløyd og søm, ikke fullt så mye på barneoppdragelse og logikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har mange gode poeng :) Har sluttet å synes synd på isbjørnen etter jeg så det klippet :p

Ikke for å være en party pooper, men Isbjørnen er en av de som vi er direkte ansvarlig for å tynne ut rekkene til ;)

Men poenget hans står fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi det? Har det blitt påvist at det faktisk er vi som står for global oppvarming?

Juryen er enda ute på global oppvarming, sant. Tenkte mer på at siden arktisk er en indikator region for miljøgifter da de ikke forekommer naturlig eller har kilder til lokale utslipp så er det enkelt å måle konsentrasjonen og alt man finner må være langtransportert fra industri ellers på kloden via hav og luftstrømmer. Derfor kan vi måle nivåene fra år til år og se hva som stiger og synker i takt med forbud og regelverk, samt nye trussler. Det vi slipper ut som Isbjørnen akumulerer i fettvevet er mutagent, karisogent, toksisk etc. Som påvirker alt fra genene, formeringsevne, og kroniske sykdommer etc. Så sånnsett er vi direkte ansvarlig for å tynne ut rekkene direkte for bjørnen, og indirekte via matfatet dens.

Men ja, sa det litt fordi jeg har brukt mye tid på Isbjørn som case, så var mest ment for morroskyld siden det var eksemplet brukt, da jeg har litt mer invistert i isbjørnen en andre arter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...