Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Vatikanet har jo en historie for å hjelpe overgripsmistenkte prester å rømme og skjule seg i andre land, og mener at de kan utøve rettferdighet gjennom 'straff' i kriken, og at det evrdslige samfunnet skal holde seg unna.

Jeg tror dessverre at du har altfor rett i at den holdningen som denne galningen fremviser i intervjuet er utbredt i den katolske kirke, og det er jo klassisk overgriperforsvar. "Det var jo han/hun som forførte meg, ikke motsatt." Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vatikanet har jo en historie for å hjelpe overgripsmistenkte prester å rømme og skjule seg i andre land, og mener at de kan utøve rettferdighet gjennom 'straff' i kriken, og at det evrdslige samfunnet skal holde seg unna.

Jeg tror dessverre at du har altfor rett i at den holdningen som denne galningen fremviser i intervjuet er utbredt i den katolske kirke, og det er jo klassisk overgriperforsvar. "Det var jo han/hun som forførte meg, ikke motsatt." Jeg blir kvalm.

Er jo ikke bare overgripere de har hjulpet opp igjennom. Etter krigen gav de mange krigsforbrytere fra Italia og Nazi Tyskland hjelp til å flykte til Sør-Amerika i bytte mot kunst og andre verdisaker som var stjålet fra kjærka under krigen. At de skjuler massedrapsmenn i bytte mot litt størkna maling på et lærret er nesten mer forkastelig enn alle de overgripene de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo temmelig godt kjent, men lite snakket om at den katolske kirken var alliert med Hitler for de anså kommunismen som den største av to onder, samt de ønsket ikke luftwaffes bomber over vatikanet. Dette i tillegg til at Hitler selv var kristen og anså kommunistene som ateister og like farlig som andre religioner. Så at den katolske kirken i det hele tatt anser seg selv som en drivkraft for godhet i verden er provoserende.

228539_10151129783259483_1164694493_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chuck norris er død for meg å, av alle chuck norris vitsene man har hørt og lest, så viser det seg at den største vitsen av dem alle, var han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Ann Coulter: (begge hører sammen)

FOX NEWS <3

T.o.m Fox sin egen repporter som tok det opp på gøy ble litt paff og bare går videre når brødhodet Coulter sier hun ville sagt til sitt barn at det var adoptert om det viste seg å være homoseksuell.

Jeg håper folk som dette får mest mulig medietid, så de kan drite seg ut gang på gang på gang. Idiotskapen skinner igjennom til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grøss. Ann Coulter

Det verste av alt er at jeg i utgangspunktet ikke har noe imot USA, slik som det ofte er populært å si at man er. Men det er en slik utømmelig kilde for slike dumheter.

Synes alt oppsummeres fint i følgende sitat ang hvorvidt de skulle ha spanskundervisning på skoler i Texas:

"If the King's English was good enough for Jesus Christ, it's good enough for the children of Texas!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chuck Norris: "Our great country and freedom are under attack."

September 11 attacks

Deaths 2,996

September 11 attacks - Wikipedia, the free encyclopedia

ORB survey of Iraq War casualties

At over 1.2 million deaths (1,220,580), this estimate is the highest number published so far. From the poll margin of error of +/-2.5% ORB calculated a range of 733,158 to 1,446,063 deaths.

ORB survey of Iraq War casualties - Wikipedia, the free encyclopedia

3000 mennesker vs. 1 000 000 mennesker.

Who's attacking who, faggot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var alle de som er så sinte på USA når Saddam drepte "trommesolo" flere millioner Iranere i grensekrigen mellom Iran og Irak som kanskje var den blodigste massakren verden noen gang har sett? , det var ingen som protesterte når han kjøpte sennepgass fra gamle Natolagre i DDR, oi vent litt SVere og Akpere støttet jo blant annet DDR, Pot, Meinhofs søster organisasjoner osv økonomisk.

Skulle likt å sett hvor mange i Kuwait som ville vært i live idag om USA ikke hadde grepet inn når Saddam gjorde klar sennepgassen til å regne over hovedstaden i Kuwait, ja Hovedstaden.

Nei de amerikanske slemmingene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var alle de som er så sinte på USA når Saddam drepte "trommesolo" flere millioner Iranere i grensekrigen mellom Iran og Irak som kanskje var den blodigste massakren verden noen gang har sett? , det var ingen som protesterte når han kjøpte sennepgass fra gamle Natolagre i DDR, oi vent litt SVere og Akpere støttet jo blant annet DDR, Pot, Meinhofs søster organisasjoner osv økonomisk.

Skulle likt å sett hvor mange i Kuwait som ville vært i live idag om USA ikke hadde grepet inn når Saddam gjorde klar sennepgassen til å regne over hovedstaden i Kuwait, ja Hovedstaden.

Nei de amerikanske slemmingene altså.

Tror du missforsto mye av tråden, det er i utgangspunktet for gøy, og som jeg personlig understreket for en post siden er at jeg har INGENTING imot USA, men en idiot er en idiot uansett land, og akkurat nå var det Ann Coulter bl.a som fikk gjennomgå, bl.a pga valget som pågår og startet med Chuck Norris videoen.

Jeg er helt for NATO, sammarbeid og gode relasjoner, men mitt syn på staten USA har ingenting med personene jeg omtaler å gjøre. Det er ikke til å komme unna at det er endel ekstreme holdninger og dumskap, og det må addresserers, selv om det også er mye bra som skjer (Obama m.m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pray the gay away! Alt er mulig om man tror, men tror du man kan gjøre islamske, hinduistiske eller buddistiske ritualer for å gjøre folk straight eller blir det tøv siden det er åpenbart at de tar feil og kun den kristne guden eksisterer og resten har usynlige venner?

BTW: Legg merke til det siste hun sier.... "we are lucky germany doesnt start arming again". Der skinner i allefall historieløsheten igjennom, ganske stikkende kommentar. Lurer på hvordan hun hadde reagert om Angela Merkel sa "we are just hoping that the americans doesn`t start owning slaves again"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...