Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skremmende å tenke på hvor hjernevasket man faktisk er når man presterer å si noe sånt.

Og ikke minst å si det på en plattform som Fox news! Bare effekten det har på de mindre smarte sjelene som svelger det rått.

"God works in mysterious ways" er ikke og blir ikke noen gang en grunn til hvorfor slike tragedier skjer. Kjenner det koker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der analfabetismen er høy står religionen sterkt.

Vel......

Jeg er fra en religiøs slekt hvor utdanningsnivået er særdeles mye høyere enn hva man kan forvente ellers.

Bare på morsida mi har vi en overlege på kreftavdeling, en regionsleder i mattilsynet, 3 revisorer, og en fylkesrådgiver innen agrokultur.

Jeg synes det er morsomt å se hvilke oppfatninger folk har av kristne folk og utdanningsnivå.

I Tromsø var eksempelvis kemneren gjennom mange år en dypt religiøs læstadianer.

Mange ser på forskjellige emner med skylapper, dette også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel......

Jeg er fra en religiøs slekt hvor utdanningsnivået er særdeles mye høyere enn hva man kan forvente ellers.

Bare på morsida mi har vi en overlege på kreftavdeling, en regionsleder i mattilsynet, 3 revisorer, og en fylkesrådgiver innen agrokultur.

Jeg synes det er morsomt å se hvilke oppfatninger folk har av kristne folk og utdanningsnivå.

I Tromsø var eksempelvis kemneren gjennom mange år en dypt religiøs læstadianer.

Mange ser på forskjellige emner med skylapper, dette også...

Tår jeg skrev analfabetismen så var det ikke akkurat Norge jeg tenkte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tår jeg skrev analfabetismen så var det ikke akkurat Norge jeg tenkte på ;)
Jeg skjønte jo det da :p

Men det er en gryende tendens her hjemme og. Er bare å lese VG så ser man hvor ignorante folk er.

Nå vil de enda sterkere forby halvautomatisk våpen i USA enda et overveldende antall studier tilsier at dette ikke vil ha noen som helst virkning. Men hva som helst for å berolige folk? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongressrepresentant mener rektor burde hatt automatrifle på kontoret:

- Jeg skulle ønsket at hun hadde en M-4 låst inne på kontoret hennes, slik at hun kunne ta den ut da hun hørte skuddene. Da hadde hun ikke trengt å møte ham tomhendt, hun kunne blåst hodet av ham før han rakk å drepe de dyrebare barna, sier Louie Gohmert til Fox News søndag kveld.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...