Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

The majority of Muslim scholars hold to the traditional view that apostasy is punishable bydeath or imprisonment until repentance, at least for adult men of sound mind.[2][3][4] Several contemporary Muslim scholars, including influential Islamic reformers have rejected this, arguing for religious freedom instead.[3][5][6][7] Converts from Islam to Christianity have likewise criticized the traditional position.[8] According to Islamic law apostasy is identified by a list of actions such as conversion to another religion, denying the existence of God, rejecting the prophets, mocking God or the prophets, idol worship, rejecting the sharia, or permitting behavior that is forbidden by the sharia, such as adultery or the eating of forbidden foods or drinking of alcoholic beverages.[9][10]

I følge Hadith så har jeg vel kanskje pådratt meg dødstraff for samtlige av punktene som ramses opp.....

Så et tankeeksperiment. Jeg møter en helt normal muslimsk herremann til en samtale. Jeg forteller han at jeg har:

Benektet gud

Benektet hans profeter

Gjort narr av gud

Gjort narr av hans profeter

Begått utroskap

Drukket alkohol

Spist svin

Benektet sharia

Og noen ganger en kombinasjon av en eller flere på listen samtidig.

Denne herremannen sier han er muslim, og vi har kanskje barn i samme barnehage. Han er fotballtrener for sønnen min, jeg hjelper han med litt arbeid på huset siden vi er naboer kanskje? Slike ting.

Så spør jeg da, siden han sier han tror, mener han virkelig at jeg skal bli drept pga dette? Mener han virkelig det? Det er komplett uforenelig med den moderne mann i det moderne Norge. Men om han da sier han IKKE mener dette, da er jo han like dødsdømt som meg, og strengt tatt benektet flere av punktene på listen selv. Om han videre sier han fortsatt tror, bare ikke på alt.... er han jo en stor hykler?

Så om man legger til grunn slike skriverier så kan vi jo aldri i følge det være venner, for enten vil han drepe meg, eller så vil han selv også bli dødsdømt.

Da er det bedre og hive noen koteletter på grillen som er fyrt opp med gamle religiøse bøker fra både mitt og hans hjem, sprette oss ei pils, på med solbrillene og "idol worship" vårt felles fotball lag som vi selvfølgelig har tippet at vinner på oddsen (gambling med penger er også ulovlig):)

Mitt eksempel på en koselig dag der på slutten inneholder ikke mindre en 5 dødstraffer... om vi prater litt løst og ledig om gamle erobringer og utbryter "herregud" når laget vårt bommer så er vi fort oppe i 10 unike dødstraffer og det ila en time fotball og grilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en tur på KFC her om dagen. Interresant opplevelse. De ble helt paffe, hvite mennesker går ikke på KCF eller tar buss, sånn er det bare. Da vi sa vi skulle spise der og ikke ta med hjem, så de ut som om det skulle vært skjult kamera.

Dama bak disken hadde gjengtørkle på hodet. Det samme hadde to skumle brødre i baggy klær som "holdt vakt" utenfor sjappa. Inne var det en bevæpnet fyr i halvveis uniform som passa på. I løpet av det (ufattelig ekle æsj æsj æsj) måltidet vårt var det to andre som hadde våpen bare stappa ned i buksa som stakk innom for å hente take away.

Dette var midt i hovedgata på St. Thomas på amerikanske jomfruøyene, bare et par hundre meter fra rikmannsmarinaen der megayatchfolket bor. På ingen måte slum eller dårlig strøk, bare typisk usa. Langs vannet her i hovedstaden er det ikke koselige cafeer og slikt, det er bilvei, hele veien nedover.

På naboøya, Britiske Jomfruøyene, går ikke engang politiet med våpen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...