Gå til innhold

Imsdal 60/60


Bønna

Anbefalte innlegg

Artikkelen henviste spørsmål til forumet, men fant ikke noen tråd på det, så da startet jeg likegreit en :)

Jeg får ikke registrert økter tilbake i tid.. Men framover i tid.. DEt er jo litt omvendt?! Jeg har allerede registrert 5 økter, men igår glemte jeg å gjøre det, så tenkte jeg skulle gjøre det idag.. Men det går ikke an å velge 22.mars, fordi det er passert?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det virker noe rart hele opplegget. Ingen info om hvor mange som faktisk har logget 5 økter. Når jeg hadde logget 5 økter så synes jeg det hadde vært fint å få vite om jeg var innenfor de 1000 som vinner t skjorte eller ikke.

Med så lite oppfølgingsinfo så er det ikke så motiverende å være med likevel synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fikk svar ang publisering av vinnere i går.

"Takk for at du deltar på 60/60 Challenge! Vinnerne vil bli publisert på imsdalaktiv.no<http://imsdalaktiv.no> i en bloggpost under nyhetsseksjonen på siden. Vi kommer også til å sende en epost til alle som vinner. Den første posten kommer ut 27 mars, med en oppdatering på hvem som har vunnet Imsdal Aktiv treningstrøyer."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...