Gå til innhold

Imsdal 60/60


Bønna

Anbefalte innlegg

Jeg logger fortsatt øktene mine, men gidder ikke lenger å poste bilder.

Skjønner vel ikke helt hvorfor jeg gidder å logge heller.

Syns det er noe rart med hele konkurransen. Det vanlige ved slike konkuranser er vel at det kommer oppdateringer underveis om hvor mange som deltar, hvem som har logget mest etc, etc.

Mens her har det vært helt stille siden konkurransen startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg logger fortsatt øktene mine, men gidder ikke lenger å poste bilder.

Skjønner vel ikke helt hvorfor jeg gidder å logge heller.

Syns det er noe rart med hele konkurransen. Det vanlige ved slike konkuranser er vel at det kommer oppdateringer underveis om hvor mange som deltar, hvem som har logget mest etc, etc.

Mens her har det vært helt stille siden konkurransen startet.

Ja der plager meg skikkelig at det ikke kommer no oppdatering, hvertfall 1 i uka hadde vært flott... Syns også det er kjipt at man ikke kan logge flere økter samme dag :S Trente styrke på morran, skal trene kardio i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å legge inn øktene mine fra den siste uka, siden det går an å etterregistrere nå. Jeg gadd ikke logge mer etter at jeg ikke fikk gjort det før midnatt en dag så det var jo kjekt å lese her at det problemet har blitt fiksa. Men nå får jeg hele tida feilmelding om at økta må vare i minst 60 minutter, når jeg legger inn klokkeslett med to timer mellom. Jeg tror jeg gir opp denne utfordringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Har noen av dere fått t-skjorten i posten? Ikke kommet noe her enda..

Idag kommer jeg ikke inn på siden for å få logget økter heller?!

Måtte lese mailen igjen. De begynte sende ut trøyer 11/04, fredag. Så har vi hatt stille uke, bom stopp i postgangen fra onsdag tilmed idag (minus en bil som kjørte ut litt brev på lørdag- for syns skyld). Venter ikke trøya før slutten av uka jeg, tidligst :)

Men får heller ikke logget på siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...