Gå til innhold

Imsdal 60/60


Bønna

Anbefalte innlegg

Jeg har problemfritt fått til å registrere siden igår ettermiddag.. Men da det var litt tull med siden, så ble det endel dobbelregistreringer, så jeg forsøker å få fjernet 3 økter som ikke skal stå der.. Men får ikke gjort det selv, og de svarer ikke på mail?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å poste bilder av meg selv på instagram nå, der jeg poserer med Olden/BonAqua/Gatorade istedet for Imsdal.

Så bitter er jeg faktisk nå, etter å ha spammet ned facebooksidene til mine venner om at jeg deltar i denne konkurransen, og all den gratisreklamen jeg gir Imsdal på instagram(n):finger:

Gå for Bonaqua, det er Coca Cola sitt tilsvarende produkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte etterregistrere gårsdagens økter nå, siden var jo helt fucka i går... Fortsatt ingen t-skjorte.... Tenk at en slik filleting skal irritere mennesket så ille da.. Jeg så liksom for meg at poenget med t-skjorta vat at de 1000 første skulle få dem rimelig kjapt og bruke dem mens konkurransen fortsatt var på begynnerstadiet for å motivere andre til også å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail i dag om at de "beklager" at utsendingene av tskjortene har vært "litt sene"..

og holder ennå opp at de første 1000 som får skjorte og tar bilde skal være med videre. Noe som er genialt siden de åpenbart får sendt til noen regioner først, og at oss andre sikkert får tskjortene en måned etter konkurransen er avsluttet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte etterregistrere gårsdagens økter nå, siden var jo helt fucka i går... Fortsatt ingen t-skjorte.... Tenk at en slik filleting skal irritere mennesket så ille da.. Jeg så liksom for meg at poenget med t-skjorta vat at de 1000 første skulle få dem rimelig kjapt og bruke dem mens konkurransen fortsatt var på begynnerstadiet for å motivere andre til også å delta.

I- landsproblematikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en tom mail fra [email protected], med overskriften "1-4 trainings".

Noen andre som har fått dette?

Jeg har forresten ikke fått t-skjorta ennå heller, så mine muligheter til å delta i instagramkonkurransen, der jeg poserer med t-skjorta mens jeg trener, blir vel heller små.

Siste dag av konkurransen er vel i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga opp når nettsiden var ned ei tide og utide. Ingen t-skjorte, så ingen instagramkonkurranse heller regner jeg med. :wtf:

Syntes uansett det burde være mulig å loggføre økter på under 1t på siden, og at alt over 1t hver dag heller. Ofte jeg beveger meg, men ofte også under 60 min i strekk. (eks, sykle til trening, styrke 45 min, sykle hjem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp hele 60/60 jeg.. logga i starten.. fikk mail om t-skjorte. og at jeg skulle trene med den.. og ta bilde..

fikk ingen tskjorte.. fikk mail om at "nå var tskjortene på vei ut"..

ennå ingen tskjorte, og nå er konkurransen over :p Lurer på hvem som skal vinne premiene der du måtte posere med t-skjorta? xP hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...