Gå til innhold

Imsdal 60/60


Bønna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer, går rollerblades som skøyter? haha :-P Enten det eller så trenger jeg en dansepartner obvious :roflmao:

Vel, bevegelsen ligner mest på skøyter, men hvis du er veldig grasiøs og har tyllskjørt på, så kan det være dans! Best å loggføre begge deler, for å være på den sikre siden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bevegelsen ligner mest på skøyter, men hvis du er veldig grasiøs og har tyllskjørt på, så kan det være dans! Best å loggføre begge deler, for å være på den sikre siden :p

Det vil si om jeg tar på meg skjørt, og går grasiøst på rollerblades i 30 min, kan det da telle som en 60 mins økt? Siden 60/60 ikke lar oss trene f.eks intervall i mindre enn en time :p

4x4 på imsdal 60/60 må jo bli 4x15.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo slå to fluer i en smekk der, så burde tels som 1time :p

Når jeg kjører 4x4 så har jeg loggført det som 1t, oppvarming og nedtrapping er jo fysisk aktivitet det og :)

Dæven døtte, fikk nå Mail om at t-skjortene er sendt ut.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg og xD .. måtte sjekke inboksen etter du skrev det :p

Innen uke 22? Det betyr vi enten må få den i dag, morgen eller lørdag? :p

Er ikke konkurransen avsluttet for en god stund siden?

De har og fjernet dato for tidsfrist på instagramkonkurransen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, "konkurransen" handler jo om å trene flest mulig økter på over 60min, så det er vel en grunn til at man ikke kan loggføre noe kortere økter? Det er jo ikke akkurat ment som en loggbok for all aktivitet du gjør. Men det er gøy at man enda kan registrere, overaskende hvor mye tid man faktisk bruker på trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, "konkurransen" handler jo om å trene flest mulig økter på over 60min, så det er vel en grunn til at man ikke kan loggføre noe kortere økter? Det er jo ikke akkurat ment som en loggbok for all aktivitet du gjør. Men det er gøy at man enda kan registrere, overaskende hvor mye tid man faktisk bruker på trening :p

Det er sant.. nå logget jeg bare første mnd da, men ble overrasket over hvor mange minutt jeg faktisk brukte til sammen :o... tiden flyr når en har det gøy :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ifølge mailen de sendte forje uke, så skal sjorta komme iløpet av denne uka. ellers er det dårlig med info

Fikk du mail forrige uke du da? Mer enn hva jeg gjorde :/ Kun fått en mail, og det var gratulasjon om at jeg har vunnet t-skjorte, og spm om størrelse og adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mail forrige uke du da? Mer enn hva jeg gjorde :/ Kun fått en mail, og det var gratulasjon om at jeg har vunnet t-skjorte, og spm om størrelse og adresse.

Fikk mail forrige uke om at t-skjorten skulle komme innen uke 22, ellers måtte jeg ta kontakt igjen.. o_O

post-26841-14440981196449_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...