Lima82 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jaaa, la oss lage et FB-team som kan løpe sammen under MSM i sommer JAAA!! Jeg er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora86 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 JAAA!! Jeg er klar Jeg har fryktelig lyst til å prøve meg på halvmaraton i år. Har bare løpt mila tidligere, men er så usikker på om jeg kommer til å klare det etter en lang eksamensperiode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lima82 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har fryktelig lyst til å prøve meg på halvmaraton i år. Har bare løpt mila tidligere, men er så usikker på om jeg kommer til å klare det etter en lang eksamensperiode. Jeg tipper du fixer det... ellers kan du jo bare gå Itillegg er det så mye liv i gatene, som pusher deg videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora86 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg tipper du fixer det... ellers kan du jo bare gå Itillegg er det så mye liv i gatene, som pusher deg videre Må vel bare bestemme meg for å gjøre det så får det gå som det går:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigtrons Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Birken i September Den er bankers her også :-) noe mål tidsmessig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preben35 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Den er bankers her også noe mål tidsmessig? Ble "lurt" til å løpe i 2010, som en lettere overvektig astmatiker, som ikke hadde bedrevet løping på 35 år. Etter ett par måneder med trening kom jeg i mål på 2.22:blush: Så målet er rundt to timer, ihvertfall bedre enn sist, hører med at jeg ikke har fått løpt stort siden sist, men med dette været får jeg maange flere månder å trene på enn forrige gang.. Utrolig festlig løp og bra arrangert forøvrig, det som gjør at jeg vil pine meg gjennom.. Løp med ett smil om munnen sist gang og hjalp gamle tanter opp av sølepyttene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMa Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skal delta i Copenhagen Marathon, er det første gang jeg deltar:D Grugleder meg allerede!! Citius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kRisi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Heiamila, 10 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løpelyta Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Sentrumsløpet, Oslo Maraton og kanskje Imaramila, men ser at den kommer helga etter maraton. Litt i tvil der, blir min første maraton Vurderer å bare jogge halv, men hel høres så mye bedre ut i mitt hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arajntos Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ålesund halvmaraton Oslo halvmaraton Jentebølgen Ålesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Oslo Halvmaraton! jeg har hatt en navlebrokk-operasjon, og har nå startet forsiktig opp etter 2 uker med lite bevegelse. Nå må jeg trene meg forsiktig opp igjen. Håper på å komme i mål på under 2 timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ILU Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Malm UltraMarathon 26.mai - 100 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Slåttum Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg (og sønnen min) skal delta på Furusjøen rundt i september. Har ikke satt meg noe annet fore ennå, men kanskje jeg får ånden over meg og kaster meg på et sykkelritt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Blir Nijmegenmarsjen i år også er planen. 165km med 10kg sekk Citius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jaaa, la oss lage et FB-team som kan løpe sammen under MSM i sommer JA! Er med på det jeg også!! Har tenkt å løpe halvmaraton på MSM og kanskje halvmaraton på Oslo maraton... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 JA! Er med på det jeg også!! Har tenkt å løpe halvmaraton på MSM og kanskje halvmaraton på Oslo maraton... Jeg hadde lett hevet meg med på et halvmaraton for ett år siden. Har strengt ikke trent kondisjon det siste året, så tror mila blir det lengste jeg tør Men får se.. Kanskje jeg prøver meg på noen turer når det blir litt finere ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg hadde lett hevet meg med på et halvmaraton for ett år siden. Har strengt ikke trent kondisjon det siste året, så tror mila blir det lengste jeg tør Men får se.. Kanskje jeg prøver meg på noen turer når det blir litt finere ute! Jeg er heller ikke i superform, men det er noe sånt som 11 uker til MSM, så fram til da blir det fokusert trening ...har ei skikkelig rævva halvmaraton-tid fra et tidligere år på MSM som jeg skal knuse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IR. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Blir imponert av hva folk skal delta på. Selv skal jeg være med på Birken, Ringeriksmaraton(4manslag), hank williams, og mulig grete waitz under oslomaraton. Noen som har erfaringer med dette løpet? Synes det virker som et fint løp i og med at det er til " heder" for Grete Waitz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg er heller ikke i superform, men det er noe sånt som 11 uker til MSM, så fram til da blir det fokusert trening ...har ei skikkelig rævva halvmaraton-tid fra et tidligere år på MSM som jeg skal knuse Hva du satser på halvmaraton da? Har tidligere løpt 21K på to timer ganske nøyaktig, så jeg blir i hvert fall ikke til å klare noe bedre enn dette, men kanskje jeg klarer å få kravlet meg opp på samme nivå jeg var på i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva du satser på halvmaraton da? Har tidligere løpt 21K på to timer ganske nøyaktig, så jeg blir i hvert fall ikke til å klare noe bedre enn dette, men kanskje jeg klarer å få kravlet meg opp på samme nivå jeg var på i hvert fall Målet er ganske nøyaktig 1.59.59...eller under to timer rettere sagt Sånn objektivt sett er jeg nok ikke den store idrettsstjerna, men det handler om å konkurrere litt med meg selv...trenger mål for å holde fokus nano 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.