Gå til innhold

2048


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Dette spillet har tatt over livet mitt...

Skrev dette for over en måned siden, har spilt meg gjennom to sesonger Veep og fem sesonger Community og gjennom utallige tv-program og andre ledige stunder hver eneste dag. Og jeg har ennå ikke nådd 2048. Når skal jeg innse at jeg rett og slett er for jævla dum for dette spillet her? :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev dette for over en måned siden, har spilt meg gjennom to sesonger Veep og fem sesonger Community og gjennom utallige tv-program og andre ledige stunder hver eneste dag. Og jeg har ennå ikke nådd 2048. Når skal jeg innse at jeg rett og slett er for jævla dum for dette spillet her? :mad:

Du er ikke alene... :arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Skrev dette for over en måned siden, har spilt meg gjennom to sesonger Veep og fem sesonger Community og gjennom utallige tv-program og andre ledige stunder hver eneste dag. Og jeg har ennå ikke nådd 2048. Når skal jeg innse at jeg rett og slett er for jævla dum for dette spillet her? :mad:

Haha, du er sikkert som meg litt rask og ivrig :p da gjør man dumme feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...