Gå til innhold

2048


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spoiler: De siste er bare to digre som er olja inn, og blir løfta på av et par eksterne hender.

Skuffende.

æsj, nå ble jeg skuffa, men jeg må jo uansett fortsette så jeg får sett disse også. Men har ikke dette spillet en slik "fortsett å spille"-knapp? eller er det bom stopp på de digre med oljen?:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

GLEMTE LINK I GÅR HERREGUD

https://imgur.com/r/TittyDrop

Værsego, plaster på såret til dere to :cool:

(Ja, jeg ble faktisk så skuffa over å ikke få med meg resten av puppene at jeg måtte google litt)

Men! her var det ja kjempemasse pupper! jeg klarte jo spillet, men det stoppet etter "2048", og så mange pupper har jeg ikke sett! er det flere varianter av puppespillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men! her var det ja kjempemasse pupper! jeg klarte jo spillet, men det stoppet etter "2048", og så mange pupper har jeg ikke sett! er det flere varianter av puppespillet?

Ikke som jeg vet, men hvis man vil se flere pupper så er det ihvertfall en god link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet, men hvis man vil se flere pupper så er det ihvertfall en god link!

ja, men det er jo ikke det samme å få servert pupper på et sølvfat, artigere å måtte jobbe seg fram til de:p

edit: nå høres jeg jo helt småsnål ut, ja, jeg tror jeg må slutte å spille en stund. dette tuller med hjernen min!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...