Gå til innhold

Power Girl Fitness


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse jentene er jo så beinete og senete, umulig at de er normalvektige!! Barn skal ha litt mer fett på kroppen..... Barn er ikke voksne i miniatyr! Barn skal ikke drive med systematisk trening slik vi voksne gjør, trening for barn skal være variert og lekbetont.... Uff, kjenner jeg blir mektig provosert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, det var jeg som la den ut!

Anyways, det er sykt at barn skal tenke på kropp i det hele tatt. Jeg er heldig som har vokst opp med en mor som aldri rotet borti slanking og mat, passet bare på at maten var mest mulig bra folk helsa generelt. Jeg ser jo jenter rundt meg som gjennom hele oppveksten har slitt med masse komplekser, så det er faktisk ganske så viktig hva man forteller/viser/ikke viser barna sine. Hun jenta på videoen skremmer meg o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, det var jeg som la den ut!

Anyways, det er sykt at barn skal tenke på kropp i det hele tatt. Jeg er heldig som har vokst opp med en mor som aldri rotet borti slanking og mat, passet bare på at maten var mest mulig bra folk helsa generelt. Jeg ser jo jenter rundt meg som gjennom hele oppveksten har slitt med masse komplekser, så det er faktisk ganske så viktig hva man forteller/viser/ikke viser barna sine. Hun jenta på videoen skremmer meg o_O

Min mor var sånn.... Jeg fikk for meg at jeg ikke var bra nok uansett hvor lite jeg veide. Enkleste oppskrifta på spiseforstyrrelse. Takkskarrufaenmegha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...