Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aj lajk! Spørs om jeg og de slaskete joggebuksene mine må dit en tur på mandag :D

Jeg skal dit på mandag. Bare å joine! Det er jentetrening da, men kanskje Linjemannen kan løfte litt med deg? Men du må advares om at han liker å strippe midt i lokalet. Plutselig står han der i baris eller uten bukser.

Annonse

Jeg skal dit på mandag. Bare å joine! Det er jentetrening da, men kanskje Linjemannen kan løfte litt med deg? Men du må advares om at han liker å strippe midt i lokalet. Plutselig står han der i baris eller uten bukser.

Da er eg med på trening mandag også! Lederen sa eg kunne bare møte opp:-) litt skummelt å være ny, tar dere meg under deres vinger?

Da er eg med på trening mandag også! Lederen sa eg kunne bare møte opp:) litt skummelt å være ny, tar dere meg under deres vinger?

Jeg var også litt redd første gangen jeg var der, men så møter man så snille og gode mennesker( som Linjemannen) og alle syntes det er fint at du kommer. bare møt opp og bli sterk ;)

• 1 måned senere...

Dersom noen er interessert i å komme og prøve å trene hos oss i Odin SK så er det bare å sende klubbleder Lars Kilvik en mail på [email protected] .

Vi holder til i Leirvikåsen 35 i Godvik/Olsvik og har utøvere fra ferskeste nybegynnernivå til utøvere på landslag/internasjonalt nivå.

• 2 måneder senere...

Annonse

Bor på Voss, men her er det ingen styrkeløftklubber (lenger). Var innom Bergen SK for maaaange år siden, men var ikke så interessert i utstyrs løfting, men så at det var noen som skrev at BSK var den klubben i Bergen som var mest på Raw løfting, stemmer dette? Hadde i så fall vert interessant å prøve litt. Husker hvertfall Tor som en veldig trivelig kar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...