Gå til innhold

Ferdigmat-refser Hellstrøm klar med egen ferdigmat - VG


Tor

Anbefalte innlegg

hell.jpg

- Vi har fått til et produkt som revolusjonerer industrien. Produktene er uten tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige midler. Her er det ingen kjemikalier. Det er motsetningen til alt jeg har kritisert i norsk matindustri, produkter som du ikke skjønner hva inneholder, produkter som er tilsatt masse for å få lang holdbarhet og som ikke har smak.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10121913

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10121965

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har kritisert ferdigmaten til fjordland og toro og flere. Nå kommer han med noe som er korrekt etter hans meninger. Flott at han setter ordene ut i praksis.

Akkurat der er jeg veldig enig. Personlig blir jeg nok å teste produktene, kanskje ikke det billigste men om smaken er god kan det være verdt det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ifølge han selv ikke slankemat - men kun gode råvarer. Det er igrunn det som teller kontra andre ferdigretter

Nei?

Måten det er behandlet på og ikke tilsatt stoffer er ifølge artikkelen hovedgrunnen såvidt jeg leste :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Karamell og sitronsyre er jo ganske lite skumle virkninger av kontra modifiserte greier .. Men altså; det er jo ikke verre enn mange av toro sine ferdigretter. De bruker også karamell til farge /iblandt paprika (I)

Synes det blir litt hyklerisk av han å mene hans er absolutt best på markedet i forhold til de andre når de igrunn inneholder det samme (bortsett fra at toro ikke skryter av null tilsetning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var imponerende, du :p

VG som vil ha lesere, og vi lesere som elsker å kunne gni ting inn i ansiktet på andre.

La oss gjøre en toppsak ut av flisespikkeri.

Klart, Hellstrøm uttalte seg teit. Det får likevel være grenser. Det er blitt brukt karamell i saus, noe som er vanlig... og det er brukt sitronjuice for å balansere surheten i retten.

Under lanseringen så blei det gjort klart at det "endelig" var et bra middagstilbud til de som ikke lager mat selv (eller som avogtil vil ha noe lett), og så var det selve tilsetningsgreia som blei blåst opp i mediene.

(sammen med "Hellstrøm lager mikrobølgeovnsmat!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...