Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frokost: Omelett av 3 egg, skinke, grønnsaker og salsa

Lunsj: Salat med karbonadedeig, grønt og olivenolje

Middag: Karbonadedeig, paprika, tomat og en krukke sylteagurk(!!) + litt olivenolje. Ble ganske improvisert :p

Kvelds: Stor boks cottage cheese, bringebær og liten neve cashews

Fortsetter under...

En neve nidar spesial og en slurk litago

trekvart liter kaffe

to brødskiver, en med brunost,en med skinke og salat/tomat

mer kaffe

En liter litago

En halv firemanns-Big One med en pakke stekt kjøttdeig på, med trekvart liter helmelk med Oboy og kreatin

Frokost: tre kopper kaffe og vaffel med syltetøy.

Lunsj: fire kopper kaffe og en cola

Middag: kjapp liksom chili con carne... Vann

Snack: en pakke ekstra mørk sjokoladepudding med vaniljesaus.

d0 y0u 3v3n l1f7 ??

:facepalm: (kjærlighet bak så klart)

Annonse

Til nå har jeg spist 3 måltider i ett som eneste måltid, regner med det ikke blir så mye mer mat senere.. Tar periodisk faste til det ekstreme!... :cool:

3 grove skiver med Norvegia lettere ost

Omelett (3 egg)

To laksefileter med 1/3 boks ekstra lett rømme

Annonse

I går

Rugsprø med cottage cheese og jordbærsyltetøy og kyllingpålegg, eple, proteinrøre av melk og naturellyoghurt med cashewnøtter, lettkakao

Proteinbar, en banan

Hjemmelagde "kyllingnuggets" med kyllingsaus, masse ris og salat, cottage cheese på siden

Wow, når jeg skriver det ned her ser jeg hvor utrolig lite det var. Var så mett når jeg la meg i går at jeg var sikker på at jeg hadde spist hele verden. Ikke rart magen gikk innover når jeg våknet i morges :lol: Tror det var litt for mye proteiner og litt for lite karbohydrater i går. Sånn går det når jeg tar en loggfri dag.

Pleier vanligvis å logge maten min underveis hver dag, men nå ser jeg jo hvordan det går når jeg ikke gjør det :blush:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...