Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karbs gir blodtrykk. Sjokolade = karbs

Karbs = win

Kanskje etter tungbøy. Men da går man for faen ikke og skryter av det på internett etterpå. CUZ IT IS NOT POISON, AND IT WILL NOT KILL YOU, YOU ARE NOT SUPERTOUGH JUST BECAUSE YOU ATE NOMMIES.

Kanskje etter tungbøy. Men da går man for faen ikke og skryter av det på internett etterpå. CUZ IT IS NOT POISEN, AND IT WILL NOT KILL YOU, YOU ARE NOT TOUGH JUST BECAUSE YOU ATE NOMMIES.

Hvorfor ikke? Hvorfor bare etter tungbøy? Hvorfor skriver du med capslock på engelsk?

SO MUCH HATE.

Hvorfor ikke? Hvorfor bare etter tungbøy? Hvorfor skriver du med capslock på engelsk?

SO MUCH HATE.

BECAUSE I AM MAD WOMENZ AND WAITING TO EAT MY BURGERS. MED HVETEMELGIFT AMMAGAHD.

Fordi det er ikke generelt anbefalt å få i seg for mye sukker. Det finnes unntak hvor det er nødvendig, men det er utenfor poenget mitt. Det er bare så sjukt jævla irriterende at alle som spør her inne om en minimal mengde av noe blir møtt med folks overspsising.

BECAUSE I AM MAD WOMENZ AND WAITING TO EAT MY BURGERS. MED HVETEMELGIFT AMMAGAHD.

Fordi det er ikke generelt anbefalt å få i seg for mye sukker. Det finnes unntak hvor det er nødvendig, men det er utenfor poenget mitt. Det er bare så sjukt jævla irriterende at alle som spør her inne om en minimal mengde av noe blir møtt med folks overspsising.

High five!

Annonse

BECAUSE I AM MAD AND WAITING TO EAT MY BURGERS. MED HVETEMELGIFT AMMAGAHD.

Kan ikke bry seg så mye om helsa om man vil bli STERK :D (Topp)idrett er ikke sunt. Og man kan ikke ta seg selv så høytidelig.

Måler du seriøst opp 50g mørk sjokolade før du spiser det?

Kan ikke bry seg så mye om helsa om man vil bli STERK :D (Topp)idrett er ikke sunt. Og man kan ikke ta seg selv så høytidelig.

Måler du seriøst opp 50g mørk sjokolade før du spiser det?

50g er to sånne biter på en 86%-sjokolade (og alle 70%ene). Jeg veier ingenting, sånn med mindre jeg baker noe. FIT > STERK, dette er fitnessbloggen hvor magerutene betyr livet. GET UPDATED.

Ser hva du mener, men akkurat i denne tråden tror jeg egentlig bare folk prøvde å vise ts at sjokolade ikke dreper, da det ut fra startposten ser ut som h*n er veldig forsiktig i.ft usunt. 50 gram mørk sjokolade.. Vi vet heller ikke noe om hvorfor h*n skulle ha som grunn å ikke kunne unne seg det, om det er fordi vedkommende prøver gå ned i vekt, leve sunnest mulig, løfte mest mulig eller hva nå enn annet som er målet.

Da, om det er en spinkel 16åring med sukkerfrykt kan det være greit å fortelle at sjokolade er greit, mer enn 50 gram, og til og med lys sjokolade.

Men jeg er enig i hva du sier, man bør vel strengt tatt ikke oppfordre noen til å stupe i godterskåla uansett hvor mye man vil endre ''syke fitnesstanker''

Hva er greia med at når noen spør om en moderat mengde av noe er greit, så er folks respons "JA JØSS, JEG STAPPER I MEG EN WHOLEFUCK så det går nok sikkert greit". Sorry ass, ingen har godt av 200g sjokolade, og du er ikke tøff fordi du er skikkelig #antifitness og tørr å røre godteriskåla. 50g mørk sjokolade gir både helsegevinst og psykisk gevinst - og det kan jeg anbefale hvem som helst å spise, også daglig dersom kaloriinntaket vedlikeholdes. Men der går grensa. Ei enorm sjokoladeplate på to minutter er ikke SUCH WIN, det er whydoyoevenbrag.

Mad out.

Er ikke alle som syntes det er superkult og være #superfitness og aldri røre godte-skåla heller.

Annonse

Ifølge den superseriøse-forsker aktøren Side2, skal det vist hjelpe mot depresjon å spise mørk sjokolade og ha mer sex. :roflmao:

http://www.side2.no/helse/article3724896.ece

Han er desverre den siste til å henge seg på å finne ut av ting, som vanlig:P

http://fitnessbloggen.no/sjokolade-elskere-slankest/ :)

Kjenner meg veldig igjen i artikkelen. Det eneste usunne jeg MÅ ha, er sjokolade. Jeg har null behov for å spise brus, chips og fastfood, hvis jeg får sjokoladen min. Hvis det ikke er sjokolade i hus, kan jeg fort spise en hel chipspose og en flaske brus, og fortsatt være såpass sugen på sjokolade at jeg stikker på butikken. Tap-situasjon ;)

Tror egentlig ikke det finnes noen mennesker som KUN spiser sunn mat og har et helt perfekt kosthold. Vi alle har våre ting vi bare MÅ ha en gang i blant. Og jeg synes det er helt greit at man unner seg det ;)

Jeg har aldri vært noen fan av sjokolade. Jeg skulle faktisk ønske jeg digga sjokolade, så kunne jeg spist litt mørk sjokolade istedet for andre usunne greier. En pose yoghurtnøtter knasker jeg i meg på 20 sekunder, for eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...