Gå til innhold

filmer og julestemning


02-snapper

Anbefalte innlegg

Heihei!

Ute pøser regnet ned, og det er 8 plussgrader. Været minner om en evig høst og rent mentalt befinner jeg meg mer i Oktober enn i Desember. Det virker mer logisk å ta på seg Halloweenkostyme enn å finne fram pepperkakene… Jeg finner ikke julestemingen!

Derfor tenkte jeg å prøve å velge en litt "julete" film til i kveld og vil ha DIN hjelp til å velge film! =) Noe julete! Har sett Bad Santa, og en rekke andre julefilmer og lurer på om det kanskje er noen julefilmer jeg ikke har sett?!

Hvilke filmer får fram julestemningen hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Home Alone, men tenker du har sett noen av de? (De som ikke har sett èn Home Alone film er teite). Die Hard1 og 2 er favorittene mine. De filmene får meg i skikkelig julehumør. Også er reisen til julestjernen en skikkelig barndomsminnefilm. Men du må se den gamle. Den nye er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Ute pøser regnet ned, og det er 8 plussgrader. Været minner om en evig høst og rent mentalt befinner jeg meg mer i Oktober enn i Desember. Det virker mer logisk å ta på seg Halloweenkostyme enn å finne fram pepperkakene… Jeg finner ikke julestemingen!

Derfor tenkte jeg å prøve å velge en litt "julete" film til i kveld og vil ha DIN hjelp til å velge film! =) Noe julete! Har sett Bad Santa, og en rekke andre julefilmer og lurer på om det kanskje er noen julefilmer jeg ikke har sett?!

Hvilke filmer får fram julestemningen hos deg?

Masse snø her. Deler gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...