Gå til innhold

siste nytt gildesaken


BROrilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del, kjipt at profilerte folk holder på med slike ting. De har kanskje greie på hva de driver på med, men de som de evt selger til kan jo være helt på bærtur og ta doser som er alt for store og påføre seg selv og sine nærmeste skader.

Samtidisg, de sitter inne på en vanvittig mengde informasjon, så om de skriver artikkler og dop aldri blir nevnt, så ser jeg ikke på fitnessbloggens rykte som skadet.. Ja, noen av grunnleggerene har gjort noe domt, men har det de har gjort virkelig påført noen på FB skade, direkte av det som er skrevet av artikkler her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg sak, men regner med at vi ikke får all info som burde vert ute. Det er nok mye mer i den saken som ikke blir nevnt.

Det som er tragisk er at 2 av de er svært profilerte, da tenker jeg på Robert Eilertsen og Gunnar Strand Jacobsen. Det at de er eier av hvert sitt senter(slik jeg har forstått det), Club Fitness og Kaliber Gym. I tillegg trener de flere deltakere i forskjellige fitness grener. Er de rene? Jeg skal ikke spekulere for mye, men når det virker som dette er veldig nøye planlagt, og ikke minst "proffesjonelle langere/brukere" så er det ikke utenkelig.

Det nevnes også i artikkelen at det er en nr2. i fra Fitnessbloggen teamet som er med i saken, og jeg håper han også kan stå frem og beklage seg på samme måte som eier, Robert E.

Det sagt så ser jeg ikke problemer med at de deler informasjon om treing, for kunnskapen er der uansett hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller er det irrelevant det med teleskopbatongen?

Det er ikke relevant for denne saken, men det er relevant for den tidligere saken. Den tidligere saken er relevant i artikkelen for den viser jo at dette ikke er første gang han blir tatt for dette, og at han tydeligvis ikke hadde noe problem med å bryte loven igjen. Det ville jo vært helt unaturlig at de utelot et helt klart brudd på våpenloven, spesielt når det var så nært knyttet til forrige gang han ble tatt for samme type lovbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...