Gå til innhold

Hvem er ikke singel og hvorfor?


Tombrunost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når venter jeg på at noen skal lage en tråd om "hvorfor er du ikke ikke singel" ;) Selv synes jeg ting om personlighet er spennende, for det er ikke bare muskler jeg skal bygge - men spennende å se om du får noe interessant her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel fordi jeg er sammen med den mannen i mitt liv :D Vi utfyller hverandre og er like sær og rar begge to :p Vi deler flere interesser samtidig som vi har hver vår hobby (vi deler heldigvis interessen for trening).

Er det plass til en til i kjærlighetskollektivet deres ? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke singel fordi jeg har funnet den rette for meg ;) Vi møttes da faktisk på trening - en felles venn inviterte meg med på en treningsøkt han skulle ha med et par kompiser av seg, og han var da en av de :) Så fant vi ut at vi også gikk på samme skole og studerte det samme..verden er ikke så stor.

Hvorfor han er den rette? Fordi han har gjort meg til en bedre utgave av meg selv og for at han klarer å leve med alle de rare sidene som har dukket opp som følge av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt artig at ut i fra svarene her, er vi ikke singel fordi kjæresten vår er 1.90 høy, passe synlig six pack, blå øyne, mørkt hår, spiser like mye proteinpulver som vi gjør, trener ni ganger i uken, aldri fester, aldri fiser, legger ned dosetet etter bruk etc etc. Dere skjønner...

Sånn i motsetning til den andre tråden "hvem er singel, og hvorfor" hvor det virker som mange har skyhøye krav til kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...