Gå til innhold

Kvinne på steroider ble mann?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.side2.no/underholdning/article3705134.ece

En litt misvisende trådtittel, men.

Den dama her må vel ha tatt mer enn "vanlig" steroider? :nailbiting:

"vanlig" anabole steroider er mannlige kjønnshormoner som feks testosteron. Det er betinget menn, akkurat som østrogen er for dere:P bruker man hormoner som er betinget det andre kjønn så ja, da blir man noe midt imellom til slutt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kunnskapen min er ikke så høy ang det temaet, men om jeg ikke totalt har misforstått, så er det forskjell på å ta f eks testosteron og "veksthormon"?:S

Syntes bare hu var blitt veldig mandig i forhold til andre som har brukt/bruker..:)

Selvsagt er det forskjell. Det er 2 forskjellige hormoner som styrer/gjør forskjellige ting i kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

28-åringen har også fått en unormalt stor klitoris, som nå er rundt fem centimeter lang, og ser ifølge Candi ut som en liten penis.

Klitoris har blitt til en 2-3 cm lang penis men hun fortsetter alikevel med dopinga så den blir enda større. Og hun sier hun ikke vil se ut som en mann. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoris har blitt til en 2-3 cm lang penis men hun fortsetter alikevel med dopinga så den blir enda større. Og hun sier hun ikke vil se ut som en mann. :unsure:

Mitt inntrykk er at hun har blitt syk, og ser ikke egentlig selv hvordan hun ser ut selv om hun får høre at hun ligner en mann. Dessuten vanskelig å slutte med noe man har gjort seg avhengig av i hverdagen? :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet i sin helhet var litt for ekstremt.:Man var enten ekstremt fornøyd med sin doping, eller man fikk se ekstreme NEGATIVE erfaringer med doping... Tror ingen som bruker doping selv skjønner "når det har gått for langt",- som med alt annet man blir fysisk og/eller psyksik avhengig av.......

Denne dama våknet ikke opp som mann en morgen hun heller, det skjedde gradvis...Er selv helt anti-doping, om det gjelder utholdenhet eller styrke,- men føler ikke det var et program for "min sak"...Igjen, det ble for ekstremt. Ingen ungdommer tror at deres hjerte vil "eksplodere" uten at de "merker noe" før det går så langt,- eller at de vil la det gå så langt at de "bytter kjønn" (hallo, de vil jo selvsagt slutte den dag de evt oppdager skjegg eller forstørret klitoris, eller pupper hos menn). Så de vil heller så på de "vellykkede" innslagene og helel rtrekkes mot valg om og begynne. Føler jeg.

Litt mer "dempet" informasjon og nærbilder av "feminine bodybildere" og deres hårvekst på hake og rygg f.eks...Kvsebilder og kanskje filmer av hjertet til en som har dopet seg før og etter start av bruk av anabole steroider? Mange glemmer jo det faktum at hjertet er en muskel..Ergo vil alle midler som skal påvirke musklene i kroppen OGSÅ påvirke hjertet.....

Nei,huff...Vet jo at jeg taler til "tomme tønner" når det kommer til doping. De som vil, begynner uansett og tror det er vanskelig og få ungdommer (og voksne) bort fra det om de har bestemt seg...... "er ikke farlig om man bruker det riktig"...Gjelder jo absolutt det meste her i livet,- men når det ikke er funnet en grense på "riktig og galt" bruk, så er det vel streng tatt ikke noe "trygg"måte og bruke noe på? Og hvordan kan man vite at man har kontroll over bruken av anabole steroider, og at man ikke "har blitt" en av de avhengige? Er det en bjelle som ringer eller noe ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hun har blitt syk, og ser ikke egentlig selv hvordan hun ser ut selv om hun får høre at hun ligner en mann. Dessuten vanskelig å slutte med noe man har gjort seg avhengig av i hverdagen? :giggle:

Hun sier vel der at hun ikke vil se ut som en mann, men "vet" at hun aldri kan gå tilbake til å være ordentlig kvinne igjen. Så da mener hun at hennes eneste valg er å fortsette.

Om dette er riktig eller ikke, aner jeg ingenting om... Men det motstrider iallefall at hun ikke selv ser hvordan hun ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google "clitoris steroids". Fy faen. Har ikke ord. Enjoy:

http://imgur.com/a/PvA9v

Litt usikker på det er som er så spess :p

Klitoris er jo bare en underutviklet penis.. Litt det samme som at menn har brystvorter. Og at man på fosterstadiet har svømmehud. Enklere å kvitte seg med svømmehuden som jo har programmert celledød enn eksempelvis penis, så da slutter man bare utviklingen der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...