Gå til innhold

Hvilken tights anbefaler du ?


Eliza

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny tigts som er lenger enn de jeg har ( har knelange )

mine krav er :

- ikke gjennomsiktig

- ikke saggy

- helst ikke knyting i livet, må kunne sitte uten å gi lovehandles :D

- ikke super tykt stoff

Nå gjør det ikke noe om den har litt farge heller.

Har sett litt på Reebok sine crossfit tights, og Röhnisch sin antishake Doris. Noen som har prøvd noen av de?

Elsker Nike sine Pro tights i capri, men de finnes jo ikke i lange :(

Så.. Hva er den beste tightsen du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig er mine favoritter 2xU og Under Armour sine tights. 2xU er dyrt i Norge, kjøper de stort sett i utlandet. Under Armour er svært undervurdert. De er billigere enn Nike og andre mer etablerte merker fordi merket er mindre kjent, men jeg er superfornøyd med de. De deler mye av treningstøyet inn i Coldgear og Heatgear, i tillegg til at de har Allseasongear. Gjør det enklere å kjøpe rett tights til rett aktivitet. Ang Rönisch sine tights, så sliter jeg med passformen på de. Nike har jeg stort sett bare middelmådige/dårlige erfaringer med når det gjelder tights (ikke god nok ventilasjon ved HIT). Så, jeg stemmer Under Armour Authentic tights, eller 2XU Compression tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er mine favoritter 2xU og Under Armour sine tights. 2xU er dyrt i Norge, kjøper de stort sett i utlandet. Under Armour er svært undervurdert. De er billigere enn Nike og andre mer etablerte merker fordi merket er mindre kjent, men jeg er superfornøyd med de. De deler mye av treningstøyet inn i Coldgear og Heatgear, i tillegg til at de har Allseasongear. Gjør det enklere å kjøpe rett tights til rett aktivitet. Ang Rönisch sine tights, så sliter jeg med passformen på de. Nike har jeg stort sett bare middelmådige/dårlige erfaringer med når det gjelder tights (ikke god nok ventilasjon ved HIT). Så, jeg stemmer Under Armour Authentic tights, eller 2XU Compression tights.

Under Armour har jeg aldri hørt om før.. skal sjekkes ut.

2XU er gjennomsiktig som fy om man bøyer seg :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Armour har jeg aldri hørt om før.. skal sjekkes ut.

2XU er gjennomsiktig som fy om man bøyer seg :confused:

Ooops, aldri lagt merke til det før! Bra du sa :) Men, jeg har aldri vært glad i string under trening, bruker boxer, så da er det ikke så farlig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, du kan få kjøpt Under Armour ganske billig fra Sportamore.no. Fri frakt og aldri noe pes å sende tilbake.

Så det når jeg søkte opp merket. Der hadde de jo ganske mange forskjellige tights i masse farger og merker.. Og ikke dyrt heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU er ganske gjennomsiktig, ganske lav i livet - og sinnsykt god :p Ellers kan jeg gå veldig god for Reebook sin, mye av samme passformen jeg liker som hos Nike :) Rønisch Antishake Sofia (?) synes jeg også er veldig god, og høy i livet med flatterende passform :D

EDIT: Reebook sin har bred, ikke for stram strikk i livet og ingen knyting, uten tvil den som sitter penest i midjen av de jeg har :) Og sykt behagelig uansett dagsform :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU skal ikke være gjennomsiktig om man har rett størrelse - står på siden deres at man skal gå en str opp om den er gjennomsiktig. Ellers liker jeg better bodies sine. Og H&M sine er og helt flotte.

Er en M i tights, og prøvde XL og den var fortsatt gjennomsiktig ;) Men mulig jeg bare er abnormalt shcvær over rævva :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en M i tights, og prøvde XL og den var fortsatt gjennomsiktig ;) Men mulig jeg bare er abnormalt shcvær over rævva :D :D

Typisk kvinnfolk å bare fokusere på det negative!!! :cry:

Neida, men min er også SKAMgjennomsiktig og den jeg har prøvd i større sægger jeg med så I feel you. Prøvde bare å flexe at jeg har fotografisk hukommelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk kvinnfolk å bare fokusere på det negative!!! :cry:

Neida, men min er også SKAMgjennomsiktig og den jeg har prøvd i større sægger jeg med så I feel you. Prøvde bare å flexe at jeg har fotografisk hukommelse :(

Min tights er også sinnsykt gjennomsiktig, selvom den er aaltfor stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen si at denne tightsen ikke er gjennomsiktig?? :p Haha.. kanskje ikke alle som har omkretsen på stumpen min da.. meeen, prøvde den igjen i dag for å dobbeltsjekke om den var så gjennomsiktig som jeg trodde.. haha.. ser hele trusa mi bare jeg står rett opp og ned jo :cry: JEG HAR SÅ LYST PÅ.. men kan jo ikke når den er sånn som det der.. ( kom ikke like godt fram på bildet tro det eller ei )post-5896-14440959544231_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...