Gå til innhold

Ask Moderator Anything- AMA (ask me anything)

Anbefalte innlegg

AMA (Ask me anything) er et populært nettfenomen som går ut på at hvem som helst kan stille hva som helst av spørsmål til mer eller mindre kjente personer, eller personer med distinktive roller.(y)

Denne tråden er akkurat en slik en, og nå har du muligheten til å stille oss moderatorer som helhet, eller som enkeltindivider, spørsmål du skulle lure på ( :!: merk at ikke alle enkeltindivider av oss har mulighet til å svare).

Positivt, negativt, nøytralt, fun-facts:sneaky: , ting du lurer på og kanskje noen personlige spørsmål:huh: . Alt er tillatt så lenge det er skrevet og formulert fornuftig, for meg selv kan jeg si at desto bedre et spørsmål er stilt, desto mer lyst har jeg til å svare uansett hvor ille eller flaut spørsmålet skulle være. Nå er sjansen din til å finne ut om f.eks hvordan vi jobber:borg: , hvorfor vi gjør som vi gjør og hvem vi er! :)

Mitt tips er at funfacts og mysterier kan være særdeles interresange, og spørsmål jeg ville ha stilt er f.eks: "Det virker som om noen av dere bruker uhorvelig mye tid på forumet, har dere noe liv eller får dere rett og slett betalt?" til "Hvem av dere føler dere som bad cop og hvem av dere føler dere som good cop?"

Fyr løs! :cry:

Fortsetter under...

Første spørsmål.

Tor

Siden du føler at vi skulle interessere oss så mye for hva dere gjør i livet, føler du deg som en slags Internett kjendis?

Og hvorfor føler du at vi skulle bry oss om personlige spørsmål om deg eller andre moderatorer?

Første spørsmål.

Tor

Siden du føler at vi skulle interessere oss så mye for hva dere gjør i livet, føler du deg som en slags Internett kjendis?

Og hvorfor føler du at vi skulle bry oss om personlige spørsmål om deg?

Denne er fin, og jeg skal være helt ærlig.

På en måte føler jeg at noen interreserer seg for det om man skulle dømme ut ifra hva som blir skrevet når stormen hærjer som værst, på en annen side så tror jeg de fleste egentlig gir litt søren selv om de er nyskjerrige.

Personlig føler jeg meg noen ganger som en internett-kjendis, andre ganger innser jeg at jeg på ingen som helst måte er det. Sannheten er nok sistnevnte, men fra tid til annen popper det opp spørsmål i innboksen så jeg tenkte det var like så greit å ta det public. En liten utfordring til meg selv, men også til resten av moderatorene.

Det siste spørsmålet ditt har jeg ingen svar på, om noen har det er det fritt til å spørre. Om ikke så tror jeg mange har spørsmål til både meg og de andre som moderatorer. Fitnessbloggen har til tider vært dårlig til å kommunisere hva vi gjør og hvorfor vi gjør som vi gjør , min ærlige og personlige mening.

EDIT:

Denne var tøff å svare på AUX, men håper jeg traff. Er ikke meningen tråden skal være høytidelig noe annet enn at vi er moderatorer, og meningen er heller ikke at den skal bli død og kjedelig. For min del betyr det en god del selvironi sammen med innrømminger jeg helst ville min personlighet skulle vært foruten.

Tror de fleste kan enes om at dere utvilsomt bruker mye tid på dette virtuelle stedet, og mange legger ned en fantastisk innsats gjennom å hjelpe andre og mindre erfarne treningsinteresserte. Så hva er greia, er dere gode samaritaner og filantroper hele gjengen? Hva føler dere at dere får igjen for innsatsen på det personlige plan?

Og Tor, jeg er lei for flisespikkeriet, men jeg er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av rettskrivning og god norsk, og det var du som tok opp formuleringer. Finn en feil?

Mitt tips er at funfacts og mysterier kan være særdeles interresange, og spørsmål jeg ville ha stilt er f.eks:

Jeg får så mye mer lyst til å svare når første post er velskreven... ;)

Annonse

Tror de fleste kan enes om at dere utvilsomt bruker mye tid på dette virtuelle stedet, og mange legger ned en fantastisk innsats gjennom å hjelpe andre og mindre erfarne treningsinteresserte. Så hva er greia, er dere gode samaritaner og filantroper hele gjengen? Hva føler dere at dere får igjen for innsatsen på det personlige plan?

Min erfaring er at noen av oss faktisk er gode samaritanere, som i tillegg lever samt brenner for trening og i aller høyeste grad vil dele informasjon og lære noe nytt. Andre - som meg - liker bare å surre rundt på nettet, er addictive til å skrive og liker en god historie, trenger en tilhørlighet og liker å ha en mer eller mindre helsfremmende hobby. Så for meg på det personlige plan er det å skrive med totalt ukjente, delta i diskusjoner og generelt bare være sosial over nett som er utløsende faktorer. Desverre er jeg supersosial ellers men har en jobb og en utdanning jeg føler kveler litt de godene jeg hadde før når jeg jobbet som PT.

Og Tor, jeg er lei for flisespikkeriet, men jeg er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av rettskrivning og god norsk, og det var du som tok opp formuleringer. Finn en feil?

Jeg får så mye mer lyst til å svare når første post er velskreven... ;)

Jeg er ellendig i norsk rettskrivning. Forsøker å bli bedre, men det tar uhorvelig lang tid syns jeg. Merk at jeg i tillegg bruker alt for mye komma, missforstår bruken av tankestrek og bruker mange ord der andre bruker få ord når jeg skal forklare noe. Legg til norsk-engelsk og høye forvetninger til evnen av å skrive kjapt på tastatur så har du alle innleggene mine i et nøtteskall ;)

Forresten skrives det interresant.. kanskje? D

Denne går til alle.

Hvis vi får innført Takanakuy her, hvem er det dere ville lagt ballen død med?

Helt ærlig måtte jeg Google hva Takanakuy er fornoe, og når sitter jeg å ler meg ihjel!

Personlig hadde jeg og emilwoop en heftig internettkamp en stund, men vi la ballen død og ble enige. Teller det som en internett Takanakuy?

Edit: Ikke meningen å henge deg ut Emil, men jeg tror du tåler denne, for det er ingen forumhemmelighet at jeg gikk i totta på deg, og så satte vi hverandre på plass.

Min erfaring er at noen av oss faktisk er gode samaritanere, som i tillegg lever samt brenner for trening og i aller høyeste grad vil dele informasjon og lære noe nytt. Andre - som meg - liker bare å surre rundt på nettet, er addictive til å skrive og liker en god historie, trenger en tilhørlighet og liker å ha en mer eller mindre helsfremmende hobby. Så for meg på det personlige plan er det å skrive med totalt ukjente, delta i diskusjoner og generelt bare være sosial over nett som er utløsende faktorer. Desverre er jeg supersosial ellers men har en jobb og en utdanning jeg føler kveler litt de godene jeg hadde før når jeg jobbet som PT.

Jeg er ellendig i norsk rettskrivning. Forsøker å bli bedre, men det tar uhorvelig lang tid syns jeg. Merk at jeg i tillegg bruker alt for mye komma, missforstår bruken av tankestrek og bruker mange ord der andre bruker få ord når jeg skal forklare noe. Legg til norsk-engelsk og høye forvetninger til evnen av å skrive kjapt på tastatur så har du alle innleggene mine i et nøtteskall ;)

Forresten skrives det interresant.. kanskje? D

Legg til forskjell på da og når i den listen:) "ellendig" og "missforstår" regner jeg med var trolls.

Legg til forskjell på da og når i den listen:) "ellendig" og "missforstår" regner jeg med var trolls.

:banghead: Det ikonet der illustrerer alt for ofte hvordan jeg føler meg når noen påpeker slikt :lol:

Jeg vet jo inderlig godt at det heter elendig og misforstår, men i forsøket på å være kjapp å skrive er det konskvent skrivefeil på akkurat de to, og sikkert flere så nei det var ikke trolls.. desverre :facepalm:

Jeg er elendig på norsk, jeg er enda værre på internett, og helt blind uten stavekontroll. Men jeg er en jævel på å skrive kjapt, må telle for noe i det minste? :sneaky:

Helt ærlig måtte jeg Google hva Takanakuy er fornoe, og når sitter jeg å ler meg ihjel!

Personlig hadde jeg og emilwoop en heftig internettkamp en stund, men vi la ballen død og ble enige. Teller det som en internett Takanakuy?

Edit: Ikke meningen å henge deg ut Emil, men jeg tror du tåler denne, for det er ingen forumhemmelighet at jeg gikk i totta på deg, og så satte vi hverandre på plass.

Var bedre før når det bare var en måte å sette hverandre på plass :cat:

Tor:

Hvorfor bare spise tacokjøttdeigen og la resten av salaten stå i kjøleskapet????

Edit:

hva er det som gjør bomberman så fantastisk gøy at jeg bare måååå prøve det?

hva er det som gjør Oreokjeks pluss smør ( bunnen i en oreokake) Så fantastisk godt når du ikke liker oreokjeksen? Og hvorfor be om oreokake nå bunnen er det eneste du spiser!! ?

Tor:

Hvorfor bare spise tacokjøttdeigen og la resten av salaten stå i kjøleskapet????

Edit:

hva er det som gjør bomberman så fantastisk gøy at jeg bare måååå prøve det?

hva er det som gjør Oreokjeks pluss smør ( bunnen i en oreokake) Så fantastisk godt når du ikke liker oreokjeksen? Og hvorfor be om oreokake nå bunnen er det eneste du spiser!! ?

Jeg forsov meg (for første gang på lenge), og jeg hadde ikke vasket boksen jeg bruker å ha mat i ;) Ingen stor overraskelse anngående sistnevnte med andre ord

Bomberman er fantastisk, enkelt, kjapt og det perfekte parspill. I bunn og grunn tror jeg det går ut på å få ut litt aggresjon haha, men seriøst. Du må prøve det. Helt fantastisk, og så enkelt!

Sistnevnte vet jeg ikke. Har ikke peiling. Kanskje jeg liker Oreokjeks? Mulighet jeg bare er fylt med fordommer mot selve kjeksen, men uansett, den bunnen er helt fantastisk!

ps:Til dere som ikke vet det så er Eliza min samboer, og har nå funnet ut at det offentlige har nytte av å vite mye rart og velger å bruke en ellers fornuftig tråd til å stille slike spørsmål..

Annonse

Hvor mye tid bruker dere daglig på forumet?

Jeg kan med sikkerhet si at Espen Espelund bruker godt over 90% i snitt av sin våkne tid her inne.

For min del går det veldig i bølger,men det har vært så mye som 3 til 5 timer om dagen over lengre perioder.

Så du kan trygt si at vi på mange måter skulle ha vært på rehab..

100319-internetaddiction-01.jpg

Er det nokon av moderatorane her som er interessert i bodybuilding, eller er det kun fitness blandt moderatorane også? :p

Har du eit favoritt medlem Tor?

Det er nok et mindretall tror jeg FrkHoel selv om hun er fitnessjente tror jeg hun har en smal interresse for BB, må nesten høre med henne. Espen Espelund er heller ikke helt fremmed :) Sikkert flere som melder seg inn her og klager på at jeg har glemt dem ;)

Jeg har ikke et spesielt favorittmedlem, men siden vi er på den ærlige siden så har jeg en forkjærlighet for de som i utstrakt bruk klarer ironi, fakta og respekt som balansegang - og der har dette forumet noen å by på til tider! :D

Nå skal jeg faktisk se over forumet litt, kan jo hende jeg har en favoritt men bare ikke kommer på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...