Gå til innhold

Har jeg spist mer enn 2000 kcal i dag?


Gjest

Anbefalte innlegg

Føler jeg har spist alt for masse i dag, jeg e fylt klar over at jeg kanskje ikke har et likt syn på hvordan mat inntaket mitt burde vært i løpet av en dag. Så jeg lurer på om jeg har spist veldig mye i dag, har hatt treningsfri.

Frokost: 1 glass lett melk, 2 wasa sport 1 knekkebrød, ene med cottagcheese og avacado. Ene med leverpostei og agurk. 1 activia yoghurt, 14 cherrytomater

Mellommåltid: 1 eple, 1 gullerot, 20 lilla druer.

Lunsj: 3 knekkebrød, ene med cottagcheese og avacado, ene med hvitost og agurk, en med kalkunskinke og agurk og tomat. 1 Kiwi og en neve blåbær.

Middag: 2 skåler betasuppe, 2 mormors føatbrød m/ tine soyasmør

Er det mer elle mindre enn hva jeg burde har spist? Kommer nok til å spise kvelds også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evelynn Lone du er svært opptatt av hva du får i deg, og starter mange tråder hvor du lurer på hva forskjellige type matvarer inneholder, om du spiser nok, hva som er best mht utholdenhetstrening osv. Du trener mye, både styrke og kondisjon, i løpet av uken, og så vidt jeg har forstått så er målet ditt med all den treningen å komme i bedre form (kontra før hvor det var for å bli tynn).

Jeg håper du har noe hjelp utenfor internett til å regulere både trening og sette opp en fornuftig kostholdsplan for deg, selvfølelig i tillegg til en behandler som kan jobbe med det som er det underliggende. Å søke råd på internett er ikke noe særlig lurt når man har en sf, eller holder på å jobbe seg ut av det. Både fordi det er rom for mye missforståelser, og fordi du ikke vet noe om kompetansen til de som svarer deg. I tillegg så har ikke de som svarer nok informasjon om deg til å ha muligheten til å gi gode råd.

Jeg håper derfor at om du ikke har noe hjelp ute i RL at du tar kontakt med fastlege i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Evelynn Lone, jeg er nødt til å stenge tråden din i henhold til Fitnessbloggenforumets reglement for spiseforstyrrelser: Spiseforstyrrelser på forumet - informasjon | Fitnessbloggen Forum

Du har selv sagt at du har spiseforstyrrelser i tidligere tråder og da bør du ikke søke råd på internett. Jeg anbefaler deg å høre på Thess og søke proffesjonell hjelp.

Hvis du oppretter flere tilsvarende tråder vil disse bli stengt, og brukeren din kan bli sperret.

Lykke til!

-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...