Gå til innhold

Mengdetrening for byggere.


Zain

Anbefalte innlegg

Hvordan er 300 kcal under vedlikehold det samme som et underskudd på 800 kcal om dagen? Definerer du 500 kcal i underskudd som vedlikehold?

Sikkert dårlig formulert. 300 fra mat, 500 fra trening = 800 totalt. Og da var jeg liberal med hvor mye man kan forbrenne med en mengdetreningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden kunne hvertfall vunnet VM i avsporing.

Kommer dog ikke over at Andrè Midtby ble sammenligna med aaron curtis.. hahahah

Han blir trukket inn i de fleste diskusjoner om styrkeløft og fysikk, og ikke bare av meg.

Står fortsatt på at en vanlig person ikke vil se forskjell, akkurat som de synes alle kroppsbyggere ser like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir trukket inn i de fleste diskusjoner om styrkeløft og fysikk, og ikke bare av meg.

Står fortsatt på at en vanlig person ikke vil se forskjell, akkurat som de synes alle kroppsbyggere ser like ut.

hva en vanlig person ser er vel helt urelevant? Andrè Midtby er ikke engang i nærheten av gode byggere som ligger rundt samme vekt/høyde i konkurranseform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte diett og dietmar mengde tidligere iår, fikk det til og nådde måla mine. Men vil vel ikke anbefale alle og enhver og prøve det ut, tøft psykisk&fysisk.

Jeg er på uke 2, det er faktiskt mye tøffere enn jeg trodde.. herregud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å legge fra seg fan-drakta og se litt utenfor enkeltutøvere? :p Han blir nevnt i hver eneste diskusjon om bygging/styrkeløft.

Er forresten helt enig i at mengdetrening kan fungere knallbra om alle forutsetninger er tilstede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...