Gå til innhold

Reebok Powerlifting Shoe


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Vet du om noe om prisen? Fant ikke så veldig mye på nettet

Kommer ikke før på nyåret :) Håper de dropper å skrive "crossfit" på de, det er dealbreaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...
.. har enda ikke kuka meg rundt til å kjøpe løftesko. Squatter i sokkelesten, stort sett. Jeg har god ankelmobilitet og det går helt fint, men vil jeg få noe utbytte av sko? I form av bedre stabilitet? Har alle løftesko forhøyet hæl?

Ja du vil få utbytte i form av bedre stabilitet, bedre grep på bakken og mindre kraft absorbert. Nei ikke alle løftesko har forhøyet hæl, men man kan godt ha utbytte av forhøyet hæl selv om ankelmobiliteten er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. har enda ikke kuka meg rundt til å kjøpe løftesko. Squatter i sokkelesten, stort sett. Jeg har god ankelmobilitet og det går helt fint, men vil jeg få noe utbytte av sko? I form av bedre stabilitet? Har alle løftesko forhøyet hæl?

Fra sokkelessen til sko blir en helt annen verden. Fra sko til bøy-sko blir en ny revolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. har enda ikke kuka meg rundt til å kjøpe løftesko. Squatter i sokkelesten, stort sett. Jeg har god ankelmobilitet og det går helt fint, men vil jeg få noe utbytte av sko? I form av bedre stabilitet? Har alle løftesko forhøyet hæl?

Jeg var i samme situasjon som deg. Trente alltid i sokkelesten eller med chucks. Følte ikke jeg hadde noe behov for forhøyet hæl. Etter flere år så kjøpte jeg omsider mine første knebøysko, de to første ukene føltes det rart men etter den tilvenningsfasen så er det myyyyyyyyyyyyye bedre.

Du står mer stødig og du føler du har mer kontroll på vektene rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvilke sko anbefales isteden hvis man ønsker sko med flat såle?

Har per i dag fivefingers som jeg har vært ganske fornøyd med. Bøyer og kjører markløft med dem men som begynner å bli litt slitne.

Har også kjøpt Inov-8 bare XF260. Disse klarer jeg ikke å bruke. Klarer ikke å stramme skoen nok. Hvis jeg strammer for hardt går bare borrelåsen opp. Passer ikke mine brede føtter. Har brukt dem i noen uker og regner med at dem går i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sko anbefales isteden hvis man ønsker sko med flat såle?

Har per i dag fivefingers som jeg har vært ganske fornøyd med. Bøyer og kjører markløft med dem men som begynner å bli litt slitne.

Har også kjøpt Inov-8 bare XF260. Disse er klarer jeg ikke å bruke. Klarer ikke å stramme skoen nok. Hvis jeg strammer for hardt går bare borrelåsen opp. Passer ikke mine brede føtter. Har brukt dem i noen uker og regner med at dem går i søpla.

Om du har et par Converse så kan de også brukes, funker fett for min del når det kommer til både bøy og mark. Og de fleste blir hakket kulere med et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...