Gå til innhold

Reebok Powerlifting Shoe


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
har skoene komt ut`? når kan vi forvente dem i norge`?

Ser x-life.no nå selger Reebok CrossFit linja (som de inngår i) så mailet de i går for å høre om de ble å selge disse.

Fikk svar om at disse dessverre ikke var å få tak i på norsk marked før tidligst neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser x-life.no nå selger Reebok CrossFit linja (som de inngår i) så mailet de i går for å høre om de ble å selge disse.

Fikk svar om at disse dessverre ikke var å få tak i på norsk marked før tidligst neste år.

takk for svar

but DAAAYEEM da, tidligst neste år..... meeeeeh.

Sånn sett har eg Adidas powerpefct 2 sko, så ingen krise, men dissa reebok såg littmeir utvikla ut :)

Selv om eg er amatørish i styrkeløft trening, så har eg fått med meg viktigheten av optimal utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar

but DAAAYEEM da, tidligst neste år..... meeeeeh.

Sånn sett har eg Adidas powerpefct 2 sko, så ingen krise, men dissa reebok såg littmeir utvikla ut :)

Selv om eg er amatørish i styrkeløft trening, så har eg fått med meg viktigheten av optimal utstyr :)

Husk at de Reebok`ene er flate og ment for mark og veldig bred bøy, samt generelt ha på på trening. Adidas har hel og har derfor andre bruksområder som knebøy og olympiske løft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at de Reebok`ene er flate og ment for mark og veldig bred bøy, samt generelt ha på på trening. Adidas har hel og har derfor andre bruksområder som knebøy og olympiske løft :)

eg trener benkpress, knebøy, markløft+ andre øvelser. så adidasene er megetgode til knebøy, bruker dem også til markløft. bruker vel "klassisk" markløft da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg trener benkpress, knebøy, markløft+ andre øvelser. så adidasene er megetgode til knebøy, bruker dem også til markløft. bruker vel "klassisk" markløft da

Du bør ikke bruke en løftesko med hæl i markløft. :) Få føttene så nær bakken og flatt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN SÅ FLOTT DA :D :D :D :D :D Da trenger du ikke endre noe gott jobba!

trente benkpress i går(6 sett) så markløft 5 tunge sett, så 3 nye pers rekorder i markløft :lol:

får se om det er noen forskjell uten sko neste gang, men dissa skoene r 2,2 cm på hælen, ikke dem største:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trente benkpress i går(6 sett) så markløft 5 tunge sett, så 3 nye pers rekorder i markløft :lol:

får se om det er noen forskjell uten sko neste gang, men dissa skoene r 2,2 cm på hælen, ikke dem største:)

Blir som å ta mark i nedoverbakke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...