Gå til innhold

Tar du ferieferie?


FrkDings13

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tar selvsagt ferie, men det betyr ikke at jeg skeier heeeelt ut slik som mange virker å gjøre. Trenger ikke fråtse i alt for å ha ferie! Smak på "alt", men stopp når nok er nok!

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ferien på å drikke proteinshake og lete etter og spise cottage cheese og tunfisk slik jeg ser enkelte gjør... Befinner jeg meg f.eks i Italia så skal jeg jammen meg spise pasta, pizza og gelato og drikke vin! Hvis jeg er i Asia, ja da spiser jeg ris og nudler til hvert måltid - IKKE knekkebrød. Jeg gidder heller ikke å bestille grillet fisk med grønnsaker på restaurant når jeg kan spise tradisjonell mat på en gatebod... Vil oppleve matkulturen der jeg er, ikke vestlig mat!

Det er for meg også uaktuelt å lete opp et treningsstudio i ferien, men det blir gjerne mye trasking, snorkling, og dykking.

Ferie er ferie. Jeg er ikke så "dedikert" at jeg ikke kan slappe av mtp mat og trening i ferien. Men nå skal det sies at jeg er en skikkelig matnerd og omtrent får vondt i sjela av å spise noe som ikke er lokalmat... "litt" spesiell sånn, hehe ;-) Dessuten har jeg heldigvis ikke så lett for å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på hurtigruta nå i ei uke, er et bittelite treningsrom her, så jeg har trent et par ganger der. De har hantler og en benk, men resten av plassen er brukt på ei tredemølle, elipsemaskin og romaskin :dry: De skulle heller brukt den plassen på et knebøyrack. Eller noe. Haha, blir ganske mye løping/gåing i trapper opp og ned, ingen heisbruk her i gården! Mamma liker ikke å ta heis, så det er jo bare et pluss.

Ellers spiser jeg ganske sunt. Spiser myyye mer kjøtt osv enn vanlig fordi de har en helsikkes lunsj med masse kjøtt og alle slags mulige proteingreier :D Ellers er middagen en tre-retters, og den er ganske sunn, enten kjøtt eller fisk. Kan ikke si nei takk til dessert heller når den blir servert rett fremfor øynene mine! Blir litt yoghurt og tine milkshake ellers, så det er jo ikke det mest usunne man kan spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ei uke til Alanya i sommer. Bestilte all inclusive slik at jeg kan velge selv hva jeg spiser, og det er et ok treningsrom på hotellet (har også sjekket mulighetene for å trene på et gym der). Syns det er utrolig godt å ligge på solsenga med god samvittighet overfor trening og kosthold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...