Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvor eller hvilke merker som fører sportsbher med padding ? De aller fleste har kun 2 lags stoff ....

To grunner til at jeg er på utkikk etter dette, nr 1 små pupper, nr 2 no nipple show :))))

Har en fra nike som jeg kjøpte i usa , men finner den ikke på nett eller i butikker her hjemme...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/2246-sportbh-til-sm%C3%A5-pupper/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Ikke at jeg har egenerfaring, men jeg leste et sted at det visstnok er sunnere for brystene å være fri under trening, og at de visstnok blir slappere om man bruker trenings-BH enn uten. Men nå sto det i en tabloidavis, da...

Å trene uten sportsbh er sykt ubehagelig:p så jeg velger og ikke tro tabloidavisene!:p

Ikke at jeg har egenerfaring, men jeg leste et sted at det visstnok er sunnere for brystene å være fri under trening, og at de visstnok blir slappere om man bruker trenings-BH enn uten. Men nå sto det i en tabloidavis, da...

Tror dette kommer veldig an på størrelsen på puppene om det stemmer i det hele tatt. Kan aldri tenke meg at store pupper blir mer slappe av å bli holdt på plass av en sportsbh enn å være fri som fuglen under en løpeøkt f.eks :p

I tillegg er det ubehagelig å trene uten, ja..

Om du ikke finner sportsbh så er I følge denne kiropraktoren ihvertfall ikke bh med spiler å anbefale. Han mener spilene reduserer styrken i serratus anterior.

Vet ikke om en stram sportsbh vil gi samme reduserte styrke. Hele artikkelen her: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article704457.ece

Jeg har lest det motsatte, men jeg husker ikke hvor :)

Annonse

Dette er nok så feil som det går ann å bli, det er nok helt det motsatte. Gjennomsnittspersonen greier nok å resonnere seg fram til at pupper blir påvirket av mer kraft uten, enn med BH, noe som resulterer i slappere pupper. Å tro at de blir fastere av å bli slengt tusentalls+++ ganger under hver trening..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...