Gå til innhold

Jamie Oliver foredrag overvekt, barn og mat opplysning


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Jester

Food revolution er fantastisk. Liker måten han tenker på, og måten han framstiller det på. Skremmende hvordan utviklingen er, og jeg tror ikke vi skal sitte her å tro at det "bare er over dammen". Blir mer og mer her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Griner av denne jeg altså. :cry: Det er så grusomt å tenke på alle barna som blir mishandlet med mat av foreldre og samfunn hver dag. Og så sulter de ihjel av mangel på næring, selv om kcal-inntaket kunne mettet en elefant. :cry: Postet den på Facebook, håper folk ser den og tenker seg om.

Mine barn skal ikke få sukker, de skal få sunn, hjemmelaget, NÆRINGSRIK mat, masse grønnsaker og ikke noe junk. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter tilbake ganske sjokket etter delen hvor Jamie viser barna grønnsaker. Var det noen som visste hva de så i det hele tatt? Nærmeste jeg fikk med meg var en blomkål omtalt som brokkoli. De kan hvertfall ligne litt på hverandre. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...