Gå til innhold

Jamie Oliver foredrag overvekt, barn og mat opplysning

Anbefalte innlegg

http://www.ted.com/talks/jamie_oliver.html

Han har noen bra poenger her, å er veldig engasjert!

Fikk ikke embedded!

For det som ønsker det ligger det MYE bra TED talks om veldig mye forskjellig som ofter får en til å tenke seg om.

(Mulig denne skulle ligget i et annet underforum, så MODS, feel free :) )

Fortsetter under...

Jamie Oliver virker som en gjennomført bra fyr! Han kommer med mye fornuftig. Og det verste av alt er at mye av det ville vært ganske enkelt å få til. Hvor vanskelig kan det være at man lærer seg navnet på grønnsaker på barneskolen liksom?

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Herregud! Griner av denne jeg altså. :cry: Det er så grusomt å tenke på alle barna som blir mishandlet med mat av foreldre og samfunn hver dag. Og så sulter de ihjel av mangel på næring, selv om kcal-inntaket kunne mettet en elefant. :cry: Postet den på Facebook, håper folk ser den og tenker seg om.

Mine barn skal ikke få sukker, de skal få sunn, hjemmelaget, NÆRINGSRIK mat, masse grønnsaker og ikke noe junk. :!:

Regner med dere også så første sesong av "foodrevolution" og premiere på andre sesong i går 2130 på FEM? :)

Har bare sett en episode her og der.. har ikke TV for tiden. Men jeg fant det på nettet da!

Hvis det er noen andre som har lyst til å se det online:

http://www.1channel.ch/watch-256556-Food-Revolution

Sitter tilbake ganske sjokket etter delen hvor Jamie viser barna grønnsaker. Var det noen som visste hva de så i det hele tatt? Nærmeste jeg fikk med meg var en blomkål omtalt som brokkoli. De kan hvertfall ligne litt på hverandre. :-/

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...