Gå til innhold

Hundetråd (voff voff)


wombat

Anbefalte innlegg

Vi har to små voffer i familien vår, Dexter (chihuahua), oppkalt etter serien. Stor hanne på 4 kg. Beintøff type, ikke nervøs, med ego på størrelse med en elefant. Er med på turer, korte som lange. Glad i unger, andre hunder og er godt sosialisert. Den andre er Roxy, oppkalt etter snowboardklærne, blanding av Chi Tzu, Cotton de Tular og Italiano. Superkul hund som har enten på eller av, ingenting imellom. Snill med unger, veldig leken, finnes ikke aggressiv, er med på turer. Minuset med denne frøkna er pelsen, den er som ulla på en sau og hun blir både våt, kald og skitten. Roxy er litt større enn chihuahuaen og veier hele 6 kg :)

post-31238-14440978057052_thumb.jpg

Her sammen med søstra mi nå i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

img_5760.jpg

Jeg har fått prolaps i ryggen og går hos fysioterapeut. Endelig har jeg fått klartegn til å begynne å trene opp mage- og ryggmusklene, bl a vil hun at jeg skal bruke balanseballen. Jeg har en hund som også trenger balansetrening (og annen fys trening) så han fikk prøve seg på den ene ballen jeg har. Dessverre er den litt for liten til at han skal få opp alle beina på denne så jeg må lete fram den andre jeg har.

Dette er super trening for hunder, så lenge de er friske og ikke har noen skader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to små voffer i familien vår, Dexter (chihuahua), oppkalt etter serien. Stor hanne på 4 kg. Beintøff type, ikke nervøs, med ego på størrelse med en elefant. Er med på turer, korte som lange. Glad i unger, andre hunder og er godt sosialisert. Den andre er Roxy, oppkalt etter snowboardklærne, blanding av Chi Tzu, Cotton de Tular og Italiano. Superkul hund som har enten på eller av, ingenting imellom. Snill med unger, veldig leken, finnes ikke aggressiv, er med på turer. Minuset med denne frøkna er pelsen, den er som ulla på en sau og hun blir både våt, kald og skitten. Roxy er litt større enn chihuahuaen og veier hele 6 kg :)

[ATTACH=full]140583[/ATTACH]

Her sammen med søstra mi nå i vinter :)

Definitivt favorittrasen min. Hundene er veldig fine, de og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

JOFFE!!! <3

kulaste vovvoven ever :D

Haha - han er glad i kamera og i å bli snappet ;-P dog ikke like glad i å jogge; spesielt ikke 10 km, som sienna (Elins afrikanske urhund) liker.. Litt kjedelig å trene alene ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...