Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grønnsaker med lavkaloridipp.

Fruktsalat med lettfløtekrem .

Eldorado sin sukkerfrie sjokoladepudding/gelé.

Du kan jo kjøpe Kristine Webers desserthefte for eksempel. Det negative er at du trenger håpløst mange ingredienser for å kunne følge oppskriftene.

Annonse

Ja...den er faktisk overraskende god!!! Trudde d skulle smake veldi kunsig mn neida!! Ca 130 kcal per 100 g sprenger ikke kcal budsjettet heller

nope, den er kjempe god :D hele boksen går ned med god samvitighet :p har du smakt den i vanilje? har ikke smakt den enda..også har jeg sett det har komt en sukkerfri tress-is fra hening olsen, den og må prøves :D

nope, den er kjempe god :D hele boksen går ned med god samvitighet :p har du smakt den i vanilje? har ikke smakt den enda..også har jeg sett det har komt en sukkerfri tress-is fra hening olsen, den og må prøves :D

Easy- isen smaker bedre enn lett-isen, og du får 3 smaker samtidig (slipper å velge mellom vanilje og sjokolade:D)

Dream yoghurt isene er ganske greie på kalorier, og smaker deilig! Ellers så elsker jeg diverse frukt(pære!) med vanilje kesam eller yoghurt som dip (biola mild og naturell yoghurter er favoritter). Du kan eventuelt lage frukt salat og ha en dæsj kesam eller yoghurt oppå.(y)

Eller fun light gele!

Annonse

Ser lett isen her blir nevnt og den vil jeg også nevne. Lagde Milkshake på lørdag med lett is, melk og double choclate whey protein pulver. Var fantastisk godt :D

Ellers så har jeg vel nevnt dette før, men jeg lager hjemmelaget gele med fun light/zeroh og gelating plater.

Smoothie av kesam mager, kesam vanlile, frosne bær og proteinpulver. Kan ogå ha melk i for å gjøre den enda tynner, som en drink :) Ha gjerne i litt sukrin for å gjøre smaken søtere, og dempe surheten. Funker nok og med kardemomme/kanel i, eventuelt litt havregryn om du vil ha litt ekstra karb og metthetsfølelse i helga.

Er jo selvsagt kalorier i, men av den brae varianten. Trikset er å ha i ting som gjør deg litt mett. Proteiner, kesam mager og litt havregryn funker bra synes jeg. Det finnes mye godt man kan lage når man har en blender :)

post-9345-1444094076694_thumb.jpg

Lagde også disse nå på lørdag. Funksjonell mat sin kakemix, men erstatta oljen med mager kesam. Inneholder cirka 60 kcal per stk. Spiste 23 stk i helga....såååå god!!!!

post-9345-14440940767217_thumb.jpg

post-9345-14440940767517_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...