Gå til innhold

Fritiden?


ReBella88

Anbefalte innlegg

Synes det virker som at alle ehr bruker all sin tid på å trene og se bra ut,men det nekter jeg å tro på! (treningsdelen altså,alle ser superbra ut anyways)

Hva gjør dere når dere ikke jobber/skole eller trener? :p

Selv er jeg mamma så tiden går mest til datteren min,men kveldene går til gaming på pc'n.. *nerd*

Edit: Glemte å skrive at jeg tilbringer tid med samboeren da..Tenk å glemme det da :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sykemeldt, så dagene går stort sett til å...vel...trener litt på formiddagen, trener litt på ettermiddagen. Setter på en oppvaskmaskin, setter på en vaskemaskin, sover, sitter på pc, sitter på pc og sitter mer på pc. Fredag til søndag blir det som regel sosiale gatherings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritid utenom jobb, skole og trening? Ikke så mange timene i døgnet igjen da, men noe annet gjør man da :)

Prøver å spille litt på gitaren i ny og ne, noe jeg igrunn skulle tatt meg tid til oftere (noen som sa nyttårsforsett?). Spiller fotball og vært med på litt rugby. Tar det med siden det først og fremst er fordi det er morsomt, og ikke fordi det nødvendigvis er god trening. Lettere å unnskylde dårlig innsats hvis det er for moroskyld.. Også ser jeg selvfølgelig også på fotball (norsk, spansk, engelsk og det som måtte være tilgjengelig på en eller annen skjerm). Ser litt på NHL og NFL også, men det går på litt mer ugunstige tidspunkt..

I helgene blir det fort en cerveza eller to og kanskje en liten runde på byen så man får sosialisert seg litt utenfor gymmen og campus :p

Glad i å ha musikk på anlegget, og begynner å bli en del konserter på checklista etterhvert nå (noen verdt å nevne: AC/DC, Rage Against The Machine, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Deep Purple, Lamb of God, Foo Fighters.. Ja, lista er lang..). Flere skal det bli! Forøvrig glad i å reise generelt, så greit å kunne kombinere det med konserter eller sportseventer.

Tja, kort oppsummert: Trening (obviously), sport og musikk. Også har jeg en langsiktig plan om å bli rik. Oddsen har gitt dårlige resultater hittil, litt labert på børsen så må nok satse på good grades på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips: søvn kan byttes bort med kaffe. Ca. 1 times søvn mot 1-2 kopper kaffe :) Funker (om ikke fint, så ihvertfall til en viss grad..) for meg nå i eksamenstiden :p

Funker fjell :p

Husker i min mest hardcore studentperiode. Sov ALDRI de to siste dagene før en eksamen, og det var jo kanskje litt stress om jeg hadde to eksamener på samme uke liksom. Kjenner at jeg ikke savner eksamensnerver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: søvn kan byttes bort med kaffe. Ca. 1 times søvn mot 1-2 kopper kaffe :) Funker (om ikke fint, så ihvertfall til en viss grad..) for meg nå i eksamenstiden :p

Haha, jeg liker ikke kaffe ;) Og jeg trenger søvnen :p Men nå er det bare 2 dager til en etterlengta ferie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt bruker jeg mye tid på skolen, men jeg er i permisjon nå pga sykdom :)..

Den siste perioden har vært litt bæsj, så i det siste har det gått i en god del søvn, en god del vampire diaries-titting på nettene..og inni mellom har jeg jobbet litt (ja, jeg jobber selv om jeg har permisjon fra skolen).

Nå begynner ting å gå littegranne bedre, så håper å få inn litt mer trening fremover. Litt mer tid på hobbyting (jeg elsker å lage ting, scrapbooking o.l). Ikke så veldig spennendes hverdag, men det er nå bare sånn ting er for tiden :) Av og til litt kjedelig, men shit happens. Heldigvis har jeg gode venner og en fantastisk kjæreste som gjør ting litt mer spennendes ;-)

Så regner jeg med at jeg er tilbake på skolen til høsten..da forsvinner plutselig en god del av fritiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel kanskje tidenes sofasliter! De dagene jeg har fri så trener jeg tidlig, og ligger stortsett hjemme resten av dagen. Når jeg jobber så er jeg for det meste ferdig på jobb klokken syv, så trener jeg til halv ni-ni, hjemme halv ti. Da er det ikke mye igjen av dagene! Men jeg jobber også en del i helgene (butikkjobb og barjobb), så når jeg har fri har ingen andre det:(

Så jeg kan igrunnen slå fast at utenom trening og jobb så er det ikke stort mye fornuftig jeg foretar meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en utrooolig kjedelig fritid, utenom i frihelgene mine da.. da er det jo fylla og tut og kjør.

På dagen er jeg jo stort sett på skolen, og på kvelden jobber jeg ofte. Så trener jeg jo litt hver dag stort sett. Gjør ikke mye lekser (burde ha gjort mye mer :S). Ser en del på serier - må alltid få med meg biggest loser, gossip girl, dexter osv. av og til henger jeg jo med venner au, men det er stort sett i helgene :)

har litt fritids med andre ord og er alt for mye på nettet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...