Gå til innhold

Fritiden?


ReBella88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irriterer meg at jeg sitter i BØ med ræva nett. Jeg har både Xboxer og Playstation, men nettet er for dårlig. Gleder meg til å flytte til Skien igjen i februar. Nyttårsforsettet mitt er å drikke mer, og det skal jeg klare.

Bø suger. Bodde i Gvarv en stund for noen år siden,aldri hatt det så kjedelig i hele mitt liv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permisjon frem til august (og gleder meg maks til å starte skole igjen), så er stort sett kun hjemme med to mini-meg, så går mye i de, rydding, leking o.l. Slapper vel av en god del også :p Går mye i pc og se på serier. Også prøver jeg å ha et sosialt liv, men er ikke så enkelt, sofaen frister mye mer når barna er lagt gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skole, jobb, datteren min, facebook og fitnessbloggen... Med innslag av litt mer spennende ting i ny og ne. Ekte fritid blir det ikke før etter påska 2013.

Drømte forøvrig i natt at jeg satt og leste, samtidig som jeg drakk Fres fra en diiiger flaske. Som om det ikke er nok å sitte med bøkene framfor seg når man er våken... :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå gjør jeg ikke noe annet enn å lese til eksamen kjennes det ut som. Jeg sitter å lærer med det fonemiske alfabetet på engelsk utenatt as we speak. Ellers har jeg hest og hund, så jeg tilbringer vel rundt to-tre timer i stallen hver dag. På toppen av det hele studerer kjæresten min i Nederland, så det blir jo turer dit en gang i måneden nesten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritid? Hva er det igjen? Jeg trener på morgenen før jobb og noen ganger etter jobb :)Ellers blir det;

- så mye tid som mulig med Samboeren, som jobber og trener like mye, blir ikke mange tingene:(

- Tv titting og nerding på dataen.

- MYE blogging, skriver minst 2 innlegg om dagen og gjør som regel klar innlegg for dagen etter på kvelden.

- Skriver bok (som kanskje blir utgitt neste år, derfor har jeg selvsagt skrivesperre)

- Henger med venner altfor sjeldent).

- Spiller Pokemon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger fort inn i rekken av folk som har "kjedelige" liv. Jeg jobber, studerer, gjør husarbeid og trener (mine 4 forpliktelser, selv om den ene er veldig selvvalgt). Tiden som er igjen fordeles mellom pc'en (er på fitnessbloggen 24/7), se på serier (Once upon a time, Grey's Anatomy og Phineas &Ferb nå for tiden), ser en film, leser mye skjønnlitteratur og bøker om kosthold, lager mat, kaker eller snop, shopper (iherb.com & asos.com). Jeg har jobbet med meg selv mye de siste årene, og blitt VELDIG mye flinkere til å være sosial. Nå er jeg med venner 2-3 ganger i uka, i tillegg til å trene med MalinV. :D

Tror det er viktig å bruke fritiden på å kose seg, uansett hva det betyr. Hvem er det egentlig som bestemmer at jeg er kjedelig hvis jeg sitter hjemme og ser film alene en lørdagskveld? Jeg koser meg jo! Så jeg gjør de tingene jeg liker og som gir meg overskudd, og som jeg føler gir livet mitt mening. Det er det som betyr noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...