Gå til innhold

Vanvittige smerter i bakhodet etter trening


Anbefalte innlegg

Fikk en veldig ubehagelig opplevelse på gymmen i går. Var på siste settet i beinpress, og skulle ta meg helt ut. Like før siste rep, så smalt det til i bakhodet som jeg aldri har kjent før. Det var som om noen slo meg med en hammer. Måtte ta fullstendig telling før jeg kom til meg selv igjen. Aldri hatt så vondt i hodet noen gang.

Det som skremmer meg mest er den store forskjellen fra vanlig hodepine som ikke er så lett å lokalisere. Med denne kan jeg peke på hvor det gjør vondt. Nå er det gått ca 15 timer, og det gjør fortsatt vondt. En dog ikke like ille som da det skjedde. Er dette grunn til å gå til legen? Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tja, er vel bedre å sjekke en gang for mye, enn for lite... jeg ville dratt, men spørs hvor dugendes de turnuslegene til legevakten er.. Om de i det hele tatt sjekker, eller bare gi deg noe smertestillende..

Ringte ned og de ba meg skylle nedpå med Paracet og Ibux. Om det ikke gir seg i løpet av dagen anbefalte de å komme ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, ante meg.. :) Norsk helsevesen er vel stort sett sånn .. "ta deg en pille...".. hadde lignende smerter engang i hodet etter beintrening, tror det var noe jeg gjorde med nakken, gikk heldigvis over etter noen dager med hodepine..

Det bedrer seg med smertestillende, og det er jo i seg selv et godt tegn hvis vi tenker på blødning eller sprengt åre/kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti noe lignende tidligere - da i forbindelse med markløft-trening.

Handlet for min del om (ufrivillig) overspenning av nakkemuskulatur. Gikk over etter et par dager.

+1

Har opplevd det et par ganger, sist var ved beinpressen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...