Gå til innhold

Filmtips?


Spotty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest geniale og brilliante filmen jeg noen gang har vært borti :D

Sett den omtrent 7 ganger nå, går aldri lei!

Ja den er meget! :) Men litt fucka å se den om igjen, for da veit ein jo om alle de geniale plotta osv som sjokka ein første gangen :( Skulle ønske det gikk an å viske ut filmer av minnet, for så å se de omigjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er meget! :) Men litt fucka å se den om igjen, for da veit ein jo om alle de geniale plotta osv som sjokka ein første gangen :( Skulle ønske det gikk an å viske ut filmer av minnet, for så å se de omigjen :)

Mhm, akkurat det som er problemet... Men hvis du ser den med andre, så er det morsomt å se andres reaksjon på plottene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total Recall var sinnsykt bra :D

Den orginale vell og merke? :D

--------

-Django Unchained

-300

-Rocky filmene

-Tropic Thunder

-The Dark Knight

-The Dark Knigh Rises

-Stolen

-Jack Reacher

-End of Watch

-Gangster Squad

-Watchmen

-SinCity

-Ted

-The Anchorman

-Generelt Jason Statham filmer

-Taken 1 og 2

- The Change Up, The devil inside, Jack Falls, The Eagle, Alien filmene, American Gangster, Apocalypse now, allice in wonderland, Team America, Deja vu, contraband, cloudy with a chance of meatballs, Dream house, equilibrium, eagle eye, drive, , fast and furious filmene, fools gold, funny people, fright night, friends with benefits, green lantern, hall pass, gremlins, Immortals, I am number four, in time, inglorious bastards (alle quantin tarantino filmene!), ironclad, ipman 1 og 2, house of a 1000 corpses, hostel 1-2, Hoodwinked, hancock, jumper, just go with it, kung fu panda, legion, let me in, limitless, knight and day, jonah hex, john carter, legend of the drunken master, machinegun preacher, madagascar, meeting evil, man on a ledge, more than a game, middle men, ninja assassin, old dogs, operation endgame, our idiot brother, over the top, paranormal acitivty 1-2, pirates of the caribbean filmene, priest, project x, puss in boots, rango, real steel, red riding hood, red state, resident evil filmene, rise of the planet of the apes, safe house, saw 1-3, scarface, shank, shaolin, sherlock holmes filmene, star trek, the a-team, the collector, the darkest hour, the grey, the leauge of extraordinary gentlemen, superbad, super 8, sucker punch, sourche code,the last airbender, the lincoln laywer, the love guru, the simpsons the movie

Ok nå gidda jeg ikke skrive fler x)

Kommer jeg ikke på flere..Ser alt for mye filmer, 1hver dag..Glemmer de beste x)

Ære Være Torrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over at ikke gutta her inne allerede har nevnt verdens beste triologi, som og gir deg retningslinjer på det meste man lurer på i livet:

Gudfaren 1, 2 og 3.

Retningslinjer på hva? Eksempler? Drepe dyrene til dine fiender og legge de i sengen deres? o_O

Star Trek <3

Kan nevne såååååååååå mange andre men ...

Men hva? :D

Ellers har jeg et tips igjen. Hvis du føler livet ditt er dritt og du sitter og sutrer for bagateller. Sett deg ned og se "The road". Går hvertfall et par dager før man klager igjen, haha. Viktig med slike filmer der man kan sette ting i perspektiv.

http://www.youtube.com/watch?v=hbLgszfXTAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retningslinjer på hva? Eksempler? Drepe dyrene til dine fiender og legge de i sengen deres?

Hehe. Feil fokuspunkt (pluss at jeg er en pyse når det kommer til blod). Nærhet til familie, tillit, venner og å stille opp for det man er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker filmer med litt dypere mening, så The Road så ut som en sånn film... ellers er jeg nok en typisk jentejente og ser det meste kliss :D

Ringenes Herre

harry Potter

Pirate of the Caribbean

Iron Man

Star Wars

Notting HIll

The Notebook

Titanic

Mean Girls

Yes Man

Jack Reacher

Disney - klassikere :D

Moulin Rouge

Wild Hogs

Resident Evil

Con Air

Constantine

Enemy at the Gates

Fast & the Furious

Transformers

Batman

Spiderman

Watchmen

Shrek

Independence Day

The Day After Tomorrow

2012

E.T

A.I . Artificial Intelligence

Da Vinvi Koden

Angels & Demons

Hancock

I am Legend

Mamma Mia

Phantom of the Opera

Sound of Music

Madagarscar

Istid

bare noe jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg et tips igjen. Hvis du føler livet ditt er dritt og du sitter og sutrer for bagateller. Sett deg ned og se "The road". Går hvertfall et par dager før man klager igjen, haha. Viktig med slike filmer der man kan sette ting i perspektiv.

Merkelig, The Road hadde helt motsatt effekt på meg. Fikk mest lyst til å legge meg ned og dø, synes den bare var deprimerende. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Withnail & I

Konge film, holdt på å le på meg brokk når jeg så den første gangen. Har du prøvd drikkelekene? Den ene er å drikke hver gang "I" drikker, den andre er å drikke hver gang Withnail drikker :D

De ti filmene jeg mener man bør ha sett for å i det hele tatt ha verdi som menneske:

  1. A Clockwork Orange
  2. The Fifth Element
  3. The Big Lebowski
  4. Life of Brian (og alt annet av MP)
  5. Lost Highway
  6. Gudfaren (i alle fall 1 og 2)
  7. Requiem for a Dream
  8. Fear and Loathing in Las Vegas
  9. Seven
  10. Star Wars (hele trilogien, du vet hvilken jeg mener)

Også de ti filmene jeg mener man bør se for å beholde den opparbeida verdien:

  1. Four Lions
  2. Ichi the Killer
  3. Spirited Away
  4. Happiness
  5. Harold and Maude
  6. Big Fish
  7. The Station Agent
  8. Smala Sussie
  9. We Need to Talk About Kevin
  10. Fargo

Ja, også Withnail & I, Shaun of the Dead og Hot Fuzz da. Of course!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...