Gå til innhold

gf


Arel

Anbefalte innlegg

I mitt tilfelle merker jeg at puppene forsvinner litt etter litt, etter at jeg begynte med styrketrening. Velger å ikke legge så mye fokus på akkurat dette, siden jeg har andre verdier. Jeg synes det er mye viktigere å holde seg i form og ha ei god helse. Men jeg irritere meg over trenden som sier at jenter helst bør ha store pupper. Er det noen jenter der ute som plager seg over at puppene krymper ved trening? Er det så veldig viktig å ha store pupper egentlig? Hva synes dere gutter om akkurat dette? legger dere mye fokus på pupper oss jenter? framfor personlighet eller en veltrent kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på sidelinjen men hvis en gutt foretrekker store pupper fremfor god personlighet da er det vel ikke akkurat drømmefyren uansett :) Mine har krympet en del ved trening, men mest fordi jeg også har gått ned i vekt. Om du bare bygger muskler uten å slanke bort noe fett burde vel ikke puppene bli mindre heller. Tipper det er ganske individuelt hvor viktig gutter synes det er, og om de foretrekker store/små et cetera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et gammel tema på dette forumet. Jeg tror jeg er ganske innenfor konsensusen når jeg sier at store pupper begynner å bli ganske passé. Personlig har jeg aldri likt store (naturlige) pupper da det ikke er noe som forekommer i særlig stor grad hos slanke trente jenter. Samtidig er silikon(under 300g) etter min mening ganske legit om enkelte jenter seg ukomfortable med reduksjonen ifb med aestheticness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke brystøvelser gjøre de fastere pga muskel under? Altså de kan være minde pga fett forsvinner, men se like ut pga fasthet? Jeg har fokusert på brystrening, og jeg syns nesten mine ser fastere ut nå enn før, nesten større også. Men de gangene jeg har fokusert kun på kondisjon har de gått i galgen og hengt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel med pupper som det er med peniser. "Stor nok" er bra og bedre enn "for stor", samme om de er akkurat passe eller litt ekstra store, og skulle en være særdeles dårlig utstyrt i pupperegionen finnes det masse annet som kan veie opp (fin midje, fin rumpe, fine lår, osv). Om noe vil vel akkurat passe store (en moderat håndfull på hver) tåle tidens tann bedre enn svære mugger, eller?

Personlighet er også fint, men man må da virkelig ikke velge mellom bra personlighet og bra kropp? De to utelukker virkelig ikke hverandre.. Personlighet hører ikke engang med i denne sammenhengen! Menn tenner ikke på en god personlighet. En god personlighet er dog nødvendig for å få til noe mer enn bare tenning, og personlighet kan i aller høyeste grad gjøre ei søt jente vakker og ei hot dame like interessant som en tørr kvist. :p

Blir litt som å spørre "Skal jeg spise ketchup eller pølse?" Den ene gjør nytta alene, men de er best sammen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har blitt ganske små, dessverre. Kompenserer med veltrente glutes ;) Det plager ikke meg og en veltrent kropp går fremfor store pupper. Tamadeus agrees, han er mann.

Heller små pupper enn en utstående mage. Det virker som de fleste jenter med lav fettprosent som holder seg for gode til silikon har litt mindre pupper. Når det er sagt så velger nok de aller fleste menn heller en schtram dame enn en chubby en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...