Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jo ikke en sammenheng er det vel? Nå orker ikke jeg se hele greia siden den er på 26min, men han snakker om sultediett osv.! PSMF er jo tvertimot det.. Energimessig..ja..kcalmessig..ja..men med proteinrikemålltider. Dessuten nevner han også f.eks jenter som blir satt på sultediett med engang.. OK... det er to forskjellige ting:) Dessuten er PSMF ekstremdiett for folk som har behov for det og som også husker på refeedsa/oppkarbinga sine og ja..mange bruker det feil ved å f.eks køre høyintensivetreninger osv noe man ikke skal gjøre undr PSMF..! Så jeg klarer ikke helt se sammenhengen her.. PSMF er tvertimot noe sultediett, men med lite kcal inntak og høyre proteinnivåer.

Foreslår at du faktisk ser videoen før du kommer med kritikk. M'kay bro?

Da forslår jeg at du kommer med noen få utdrag du kan huske av det som er viktigst, orker ikke se en 26min lang videosnutt av noe som en kan trekke ut det viktigste han nevne om nettopp det du skulle frem til :) Er ikke uenig ellernoe, er ikke fan av langeperiode med lite kcal jeg heller men hvorfor akkurat PSMF ;)

Dette er jo ikke en sammenheng er det vel? Nå orker ikke jeg se hele greia siden den er på 26min, men han snakker om sultediett osv.! PSMF er jo tvertimot det.. Energimessig..ja..kcalmessig..ja..men med proteinrikemålltider. Dessuten nevner han også f.eks jenter som blir satt på sultediett med engang.. OK... det er to forskjellige ting:) Dessuten er PSMF ekstremdiett for folk som har behov for det og som også husker på refeedsa/oppkarbinga sine og ja..mange bruker det feil ved å f.eks køre høyintensivetreninger osv noe man ikke skal gjøre undr PSMF..! Så jeg klarer ikke helt se sammenhengen her.. PSMF er tvertimot noe sultediett, men med lite kcal inntak og høyre proteinnivåer.

Dette må da være tidenes sammensirium og motsi seg selv? Ja. Det er det.

Hehe,mye mulig..ble skreven litt kjapt..beklager;) Poenget var at jeg mente at PSMF ikke bør skal sammenlignes med andre lav kcal dietter/sultedietter som mange utsetter seg for :) Men siden jeg ikke har sett filmen så skal jeg heller ikke uttale meg om saken som Kirill starte, ville bare høre det som gjorde at PSMF ble dratt inn i det da jeg mener at det er en av de ekstremdiettene man kan stole på.

Annonse

Hehe,mye mulig..ble skreven litt kjapt..beklager;) Poenget var at jeg mente at PSMF ikke bør skal sammenlignes med andre lav kcal dietter/sultedietter som mange utsetter seg for :) Men siden jeg ikke har sett filmen så skal jeg heller ikke uttale meg om saken som Kirill starte, ville bare høre det som gjorde at PSMF ble dratt inn i det da jeg mener at det er en av de ekstremdiettene man kan stole på.

Jo det kan man. Det handler om lavt kaloriinntak og effekten på kroppen. At man spiser bare proteiner på psmf er mildt sagt uinteressant i den sammenheng.

Er midt i videoen nå og for min del virker det som han hovedsaklig snakker om de som driver med low-cal-dietter over lengre tid. Skjønner derfor ikke helt hvorfor tråden virker å være myntet til PSMFere, da det er en diett man skal gå på i løpe av et ganske lite tidsrom. Uten å ha fakta til å backe meg opp, så tviler jeg litt på at du ødelegger metabolismen dersom du går på PSMF én måned.

Edit: Ser du selv presiserer "over lengre tid" i OP. Det er da ikke slik PSMF skal gjennomføres?

PSMF er en ekstremdiett beregnet på sykelig overvektige. Tidligere slanket man disse med ekstreme underskudd uten å dekke proteinbehovet, og folk døde av protein-energi-feilernæring. PSMF gjorde det mulig å slanke folk i et høyt tempo uten denne bivirkningen.

PSMF er en ekstremdiett beregnet på sykelig overvektige. Tidligere slanket man disse med ekstreme underskudd uten å dekke proteinbehovet, og folk døde av protein-energi-feilernæring. PSMF gjorde det mulig å slanke folk i et høyt tempo uten denne bivirkningen.

90% av brukerne forstår ikke det tydeligvis...

Teoretisk sett ikke sammenlignbart nei, men i praksis absolutt.

Poenget er at de som går på PSMF er de som ender opp med å gå på PSMF "hele" tiden. "Yay, skal ha en ny runde med PSMF nå!!!"

Annonse

Jaja, selvfølgelig .. Det finnes desverre folk som kjører det som ikke skal kjøre PSMF og som gjør det feil. Det jeg også mener. Men hvis jeg tolker folk som har sett hele filmen her nå, så kan enn jo ikke sammenligne PSMF og disse lavkaloridiettene hvor de kjører flere timer kardio på lavkcal diett,gjerne også på lite proteininntak..følger man PSMF riktig så skal man jo IKKE gjøre dette.. det var derfor jeg prøvde å poengtere frem at de ikke kan sammenlignes.. men såklart..det er folk som gjør det feil og som ikke skal kjøre dette i det heletatt.. :) God morgen btw.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...