Gå til innhold

Kickstarter - Fete prosjekter


ubertass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smartphones solve these issues through sophisticated security frameworks and managed runtimes. AGENT's OS includes a managed runtime, optimized for our low-power architecture. It is called the .NET Micro Framework and it makes watch apps trustable.

Oh crap, doesn't support Notes... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det displayet så omentrent like fresht ut som det jeg hadde på mp3-spilleren min i 2001, bare at den hadde litt flere farger da.

Kort oppsummert en klokke som snakker med telefonen din via blåtann noe som gir den frekke muligheter som å se innkommende anrop, lese tekstmeldinger og styre musikkavspillingen. Du vet slike funksjoner som er utrolig upraktisk å betjene direkte på telefonen. Og naturligvis det viktigste av alt, vær-widgets. Fordi vi snakker ikke et smartprodukt uten.

Jeg er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Want so very much!

Omni: Move Naturally in Your Favorite Game by Virtuix — Kickstarter

VR in every living room

The Omni is the first natural motion interface focused on consumers: it is affordable, fits in a living room, and is the only way to walk, run, jump and crouch in your favorite game.

Kombinert med Oculus Rift. :D

Fikk meg til å tenke på denne simulatoren. Kan se for meg OR + Omni kan funke som en "billig" versjon av den simulatoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update på min pledge til Let's Grow Homesweet Homegrown Hot Sauces!

Let's Grow Homesweet Homegrown Hot Sauces! by robyn jasko — Kickstarter

here are the Scoville units for each sauce:

Orange Crush (featuring scotch bonnet/orange habaneros): 200K scoville units

Aramingo: (featuring lemon drop about 100,000 scoville units

Punch Drunk: 800k to 1 MILLION! scoville units

It varies depending on the growing season, but I can tell you, we grow some HOT peppers in our climate here in Pennsylvania. Last year, our Jalapenos were as hot as habaneros;)

Og fra wikipedia:

Jalapeños have 2,500 - 10,000 Scoville heat units.

Lurer på om eg klarer å bruke Punch Drunk at all. Det der er retareded sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kunne du overse denne her?

Radiate Athletics: The Future of Sports Apparel by Radiate Athletics — Kickstarter

No sweat: advanced workout shirt changes color according to your body heat, revealing muscular/ vascular action while keeping you dry.

d032e507f977c78e79ed6701cf081f9a_large.png?1363027098

Har støttet denne med nesten en tusenlapp!

Håper du skriver litt om skjorta når du får den, for konseptet virker veldig stilig!

Jeg lurer dog på hvordan den takler vask, ser de skriver den skal vrenges og vaskes i kaldt vann, men blir det skikkelig rent av det? Det er jo tross alt et treningsplagg som vil bli bra svett :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skriver litt om skjorta når du får den, for konseptet virker veldig stilig!

Jeg lurer dog på hvordan den takler vask, ser de skriver den skal vrenges og vaskes i kaldt vann, men blir det skikkelig rent av det? Det er jo tross alt et treningsplagg som vil bli bra svett :confused:

Skal gi full rapport! Jeg er også litt skeptisk til det, og jeg mistenker at det fort kan bli såpevask på mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hvor blir det av den fulle rapporten?

Etter det som står i kommentarseksjonen på prosjektet, så ser det ikkje ut som de er blitt levert enda..

Stemmer det. Det har vært forsinkelse på forsinkelse på forsinkelse med disse gutta. Ikke så utrolig imponert, men de kan vel tilgis for å ikke være så orientert om alt som kan gå galt når man skal masseprodusere et produkt med en helt ny produksjonsmetode. Jeg er fornøyd bare jeg får skjortene mine til slutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...