Gå til innhold

Kickstarter - Fete prosjekter


ubertass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan i all verden kunne du overse denne her?

Radiate Athletics: The Future of Sports Apparel by Radiate Athletics — Kickstarter

No sweat: advanced workout shirt changes color according to your body heat, revealing muscular/ vascular action while keeping you dry.

d032e507f977c78e79ed6701cf081f9a_large.png?1363027098

Har støttet denne med nesten en tusenlapp!

Jepp, denne har jeg støttet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please. Medicinal only. Dessuten kommer den med ferdig sådde pods, så du har ikkje muligheten til det at all.

En venninne har et par sånne til blomster. Er de eneste hun har klart å få til og de blomstene koser seg fortsatt mange måneder senere. Med tanke på at hun klarte å drepe kaktuser er det egentlig ganske godt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne har et par sånne til blomster. Er de eneste hun har klart å få til og de blomstene koser seg fortsatt mange måneder senere. Med tanke på at hun klarte å drepe kaktuser er det egentlig ganske godt gjort.

NOTBAD ! Kanskje eg skal pledge på den da. Veit at dama liker at eg fyller leiligheten opp med skrot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har et par sånne til blomster. Er de eneste hun har klart å få til og de blomstene koser seg fortsatt mange måneder senere. Med tanke på at hun klarte å drepe kaktuser er det egentlig ganske godt gjort.

Hørtes ut som fin julegave til kona mi :D (men i følge henne er det selvsagt min skyld at blomstene dør siden jeg ikke er flink nok til å hjelpe henne å vanne de. Enten dør blomstene fordi begge glemmer, ellers drukner de fordi begge har vannet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]98456[/ATTACH]

Min humn wallet. Har totalt 7 kort med meg til daglig. De to mest brukte på utsida. Funker fjell.

Er ikke poenget med RFID-kortmappe borte når du har kortet på utsiden? Antar du bankkortet ditt er et av de du bruker daglig. Men kanskje det er Elixia-kortet ditt når jeg tenker meg om og da er det vel ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke poenget med RFID-kortmappe borte når du har kortet på utsiden? Antar du bankkortet ditt er et av de du bruker daglig. Men kanskje det er Elixia-kortet ditt når jeg tenker meg om og da er det vel ikke så nøye.

Blokker alikevel, meiner eg å huske. Måtte ta ut ruterkortet når eg skulle validere sist eg var i Oslo. WILL CHECK AGAIN THIS WEEKEND !

Og ingen av studioene eg trener på har kortleser. Der får man nøkkel. Old school.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2013-04-11%2009.36.29.jpgJeg fikk min Pebble for noen uker siden nå, men fikk først tatt den i bruk denne uken (pga ødelagt mobil). Utrolig kult for meg som alltid får kjeft for at jeg aldri hører mobilen, nå skvetter jeg til hver gang armen min vibrerer, og slipper å dra mobilen opp av lomma/veska for å lese sms'er og påminnelser etc. Så nå venter jeg bare på at flere app'er skal utvikle støtte til den - for jeg er storfornøyd allerede:

Pebble: E-Paper Watch for iPhone and Android by Pebble Technology — Kickstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...