Helsefreak Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Hei. Jeg har havna litt "utpå" med kostholdet og føler jeg trenger veldig faste rammer å forholde meg til for å få tilbake motivasjonen jeg tidligere hadde. Målet er nedgang i fettprosent. Litt info: kvinne, 32 år, høyde 168 cm, vekt ca 70 kg, antatt fettprosent rundt 30. Trener styrke (helkroppsprogram) med PT 2 ganger per uke + at det blir en del rolige skiturer/gåturer. Har tidligere prøvd Silje Marielas Femme Fatale Fat Attack, men kostholdet ble alt for strengt og ensidig, så det ble vanskelig å gjennomføre over tid.. Noen som har tips? Siter
Bompi Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Legger igjen et spor her, for vurderer å investere i det samme Helsefreak 1 Siter
KristianB Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Eirik Sandvik blant annet. Treningsfysiologen.no også. Helsefreak 1 Siter
oslove Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Ville sjekket ut Fjeldmann: Nå dine mål med PT via nett. | Performance coach Helsefreak og Fjeldmann 2 Siter
Andy Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 De jeg kommer på i farta som er verdt å sjekke ut: Tomas Fjeldberg, Eirik Sandvik, Myrevolution.no, FastForm, borgefagerli.no, eirikforlie.com, webcoaching.no og muligens Robert André og kanskje Oaz eller dama(?) (tar forbehold om at ikke alle nødvendigis tar kostholdsoppsett eller kosthold separat) Helsefreak 1 Siter
Robert André Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Jeg tar ting separat. Elitetrener.no er nettsiden, men den har vente på seg *snork* Helsefreak 1 Siter
Helsefreak Skrevet 4. april 2013 Forfatter Skrevet 4. april 2013 Jeg tar ting separat. Elitetrener.no er nettsiden, men den har vente på seg *snork* Haha, nettsiden var under konstruksjon ja! :-) Hva kan jeg bestille hos deg og hva koster det? Robert André 1 Siter
dragedama Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 RYP , som du finner hos Tech Nutrition har noen kostoppsett. Siter
Robert André Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Haha, nettsiden var under konstruksjon ja! Hva kan jeg bestille hos deg og hva koster det? Hei, Sendte deg prisliste på innboks Helsefreak 1 Siter
Fjeldmann Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Ville sjekket ut Fjeldmann: Nå dine mål med PT via nett. | Performance coach takk for det:) Siter
prebnoz Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 hei Robert, kunne du tenke deg å sende en liste til meg også? PT er oppe til vurdering. Siter
ThereseB Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Trenings Vitenskap Espen kan sakene sine, uten tvil. Det signerer jeg på. Helsefreak 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.