Gå til innhold

Tør ikke trene styrke på senteret


Maesp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Byttnavn

Drit i alle andre. Jeg var flau som bare det i begynnelsen. Men jeg betaler jo for å gå der. Og i Norge er det veldig få folk som er så veldig tøffe av seg at det gjør noe, om du ser rundt deg er de fleste der alene og trener og folk er i alle aldre og størrelser. Om det er noen gymbros i ved benkene så er de ikke akkuratt så veldig farlige. Bare kjør ditt eget løp, finn noe bra litteratur, se på youtube, få en time av en FLINK PT som ser ut som han/hun har trent noen år og har litt erfaring.Det er litt sånn veien blir til mens man går og det å kjenne at man blir mer og mer sikker på seg selv og mestrer flere og flere øvelser er en del av greia. Det er ingen lett vei til målet, å være flau i begynnelsen er en del for mange. Men man lærer jo ikke om man ikke prøver?

You can do it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tror alle har følt på det du føler på en eller annen gang.. Det er bare å hoppe i det!!!! Hvorfor skal hva andre måtte tenke og mene om deg stoppe deg for å trene på et treningssenter eller tørre å gå til frivektene? De fleste på gymmet er opptatt med sitt eget løp og gidder ikke tenke noe særlig på andre.

Jeg titter på folk på gymmet selv, ser hvor mye de løfter, ser på teknikk, plukker opp nye øvelser osv. Jeg regner med andre gjør det samme med meg. Jeg synes ikke det er noe å bry seg om. Når jeg ser på folk tenker jeg jo ikke noe annet enn "Oi, jeg er sterkere enn hu, kult", eller "Shit, håper jeg greier å løfte så mye om noen måneder" feks :p

Om du er usikker på øvelser, se på videoer hjemme og etterlikn uten vekter. Da får du de litt inn i kroppen og det blir enklere å huske på trening. Jeg gjør ofte det når jeg finner meg nye øvelser. Og om jeg ikke får de helt til på gymmet likevel, så prøver jeg å få teknikken inn med aller letteste vekt. Om jeg ikke får teken på det, velger jeg en annen øvelse og ser mer på det når jeg kommer hjem..

Jeg synes det er så trist og dumt at det er så mange som føler det slik... Selv om jeg såklart forstår det.

Hva andre tenker og mener skal jo ikke være viktigere enn hva en selv har lyst til!! :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...