Gå til innhold

Kosthold i påsken


Trine0000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder det sunt frem til torsdagen, da er det påskeegg (med MASSE sjokolade og smågodt) på meg. Det skal jeg kose meg med gjennom hele helgen :D:D

Blir noe ala dette her også. Synes det er ganske uproblematisk å kose seg i påsken, men siden jeg har et lite begrensningsproblem når jeg først begynner, så er det greit å begrense det til noen dager :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært litt mer ute å kjøre på det området enn hva jeg vanligvis er ellers. Det serveres usunne ting i bøtter og spann, og topper det hele med et påskeegg. Valgte å sluke det med en gang, så jeg slipper å tenke noe mer på det! Har jo sunnhetsdilla for tiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser ikke noe annerledes i påsken enn ellers i året, men så spiser jeg ikke kylling og brokkoli hver dag heller.. Spiser man nok mat og dekker behovet sitt for de ulike næringsstoffene så er ikke trangen til å spise alt påskegodis man kommer over tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe ala dette her også. Synes det er ganske uproblematisk å kose seg i påsken, men siden jeg har et lite begrensningsproblem når jeg først begynner, så er det greit å begrense det til noen dager :p

Haha, begrensningsproblem her også! Så best å holde det litt under kontroll. Torsdag, fredag og lørdag bør holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke noe annerledes i påsken enn ellers i året, men så spiser jeg ikke kylling og brokkoli hver dag heller.. Spiser man nok mat og dekker behovet sitt for de ulike næringsstoffene så er ikke trangen til å spise alt påskegodis man kommer over tilstede.

Samme her også. Har ikke behov for å skeie ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...