Gå til innhold

Ser dere forskjell?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lett, nei. Utifra hvordan magen "henger litt" vil jeg tro at de øverste er etterbildene. Jeg har ikke sjans til å gjette hvor mye, er elendig på sånt, og merker sjelden at folk har slanket seg før andre kommenterer det. Er sikkert for selvopptatt... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nederste bildene er etterbildene, 6,5 kg er borte og jeg må si jeg er skuffet.. trodde det vistes, men jeg ser ikke forskjell på bildene :(

Jeg ser forskjell, ta en nærmere titt på ryggen/siden (der man får bh-valk) og nederst på magen :) Bra jobba, ikke mist motet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser forskjell, ta en nærmere titt på ryggen/siden (der man får bh-valk) og nederst på magen :) Bra jobba, ikke mist motet (y)

Det er der jeg også ser forskjell. 6,5 kg er en veldig god start, så jeg sier som synan, ikke mist motet! Fortsett slik du gjør nå, så vil du helt klart se forskjell etterhvert! Husk at det ofte er fort gjort å se seg blind på seg selv. Jeg har gått opp i muskelmasse men ikke i vekt, og ser ingen forskjell på meg selv. Men familien min sier de ser forskjell likevel! Ta fram målebåndet og mål deg etterhvert som du går ned i vekt, det vil også gi deg en pekepinn på hvor fettet har forsvunnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg også ser forskjell. 6,5 kg er en veldig god start, så jeg sier som synan, ikke mist motet! Fortsett slik du gjør nå, så vil du helt klart se forskjell etterhvert! Husk at det ofte er fort gjort å se seg blind på seg selv. Jeg har gått opp i muskelmasse men ikke i vekt, og ser ingen forskjell på meg selv. Men familien min sier de ser forskjell likevel! Ta fram målebåndet og mål deg etterhvert som du går ned i vekt, det vil også gi deg en pekepinn på hvor fettet har forsvunnet :)

Har målt meg også, men hjelper lite å miste cm når jeg ser like feit ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har målt meg også, men hjelper lite å miste cm når jeg ser like feit ut :p

Aj, mente ikke å like innlegget, men sitere det!

Når du mister cm jevnt over hele kroppen, så er det jo ikke så lett å se forskjell på bilder? Hadde jo vært annerledes om du hadde kun tatt av deg på magen, ikke sant? Du har kommet kjempegodt igang, så det er bare å fortsette. Jeg har trent brukbart i masse måneder, men ikke gått ned mer enn 5 kilo, dog har kroppen endret seg MASSE! Og selvfølelse og livskvalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Second det Kame skriver.

Når jeg begynte med skikkelig styrketrening så var det knapt så det syntes på vekta, men jeg har gått ned i klesstørrelse og har fått en mye finere og strammere kropp. Stor forskjell på før og etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...