Gå til innhold

Skryt til Fitnessbloggen


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er ikke så lenge siden jeg kom over Fitnessbloggen, først var jeg bare sporadisk innom for å sjekke litt artikler og sånn. Så ble jeg medlem og begynte å følge med på forum.

Må bare si at det er utrolig mye inspirasjon som er å hente her. Og ikke minst kunnskap. Utrolig bra at dere som driver dette stedet også er aktive på forumet og lett deler deres egen treningsentusiasme og kunnskap.

Nettstedet er enkelt og fint utformet, med en design som ikke er rotete. Det er bra.

Så stå på videre folkens. Jeg er sikker på at Fitnessbloggen kommer til å inspirere meg i lang lang tid fremover.

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har aldri følt meg så hjemme på et forum/nettsted noen gang! Alle (nesten) som skriver er er så hyggelige, støttende og kunskapsrike, og det er nesten så jeg føler jeg kjenner dere. ;) Jeg og Malin har en tendens til å snakke om folk her inne som om de er bekjente, type: "så du hvor mye KristineH tar i knebøy eller? Hun er sykt sterk!"

Eller Malin: "Se! Jeg begynner å få lårmuskler!" Jeg: "Oi! Ikke verst, det er deg og Kristianne ass!" :p

Har satt siden som startside, og logger meg egentlig aldri ut herifra. Så hekta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB var før Facebook, det er nå fitnessbloggen. De har til og med byttet plass på chrome startsiden min med "mest besøkte sider"

Me gusta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Slenger meg med på skryten jeg også før natten kommer. Siden jeg kom over denne siden i høst en gang, har jeg tatt utrolig mye kunnskap fra dette stedet. Spesielt skryt til de som skriver artiklene: i aviser etc. finner man (feil?)informasjon. Her inne er alt dokumentert med referanser. Da vet man med sikkerhet at this is the real shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Grunnen til at jeg registrerte meg på dette forumet i stedet for på iForm og Treningsforum var først og fremst utseendet, designet og funksjonaliteten. De to andre forumene oppfatter jeg som litt mer "gammeldags" hva webutviklingen angår. Kred til Espen Espelund for det.

Når det gjelder artiklene så synes jeg det er mindre selvmotsigelser her enn på de to andre sidene, f. eks. kan det på de to andre sidene komme to tette artikler hvor den ene sier at frokost er dagens viktigste måltid og den neste sier at frokost ikke er nødvendig. Kildekritikk er viktig, kred til Robert Eilertsen og andre for det.

Jeg sjekker alle tre sidene daglig, men holder Fitnessbloggen som en favoritt. Det som kanskje mangler er treningsvideoer som iForm og Treningsforum har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg registrerte meg på dette forumet i stedet for på iForm og Treningsforum var først og fremst utseendet, designet og funksjonaliteten. De to andre forumene oppfatter jeg som litt mer "gammeldags" hva webutviklingen angår. Kred til Espen Espelund for det.

Når det gjelder artiklene så synes jeg det er mindre selvmotsigelser her enn på de to andre sidene, f. eks. kan det på de to andre sidene komme to tette artikler hvor den ene sier at frokost er dagens viktigste måltid og den neste sier at frokost ikke er nødvendig. Kildekritikk er viktig, kred til Robert Eilertsen og andre for det.

Jeg sjekker alle tre sidene daglig, men holder Fitnessbloggen som en favoritt. Det som kanskje mangler er treningsvideoer som iForm og Treningsforum har.

Støtter denne fult ut, grunnen til at jeg endte opp her er i første omgang det som trekte meg til siden, og det var lite selvmotsigende artikler med gode kildereferanser osv, samt den mythbuster rollen jeg føler noen skribenter har som jeg liker. Ingen sensasjonsartikkler. Det at forumet er kjapt, enkelt og oversiktlig er også en stor grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker siden her jeg også! Selve bloggen ble mer og mer en favoritt, jo mer jeg leste. Startet med å få tilsendt gode artikler fra kjæresten, også gikk jeg inn på forsiden etter en stund og leste ALLE artiklene på de tre første sidene, og dette i eksamenstiden. Snakk om motivasjon, endelig noen som fremmer sunt kosthold uten lchf krigen.

Og forumet er bare hekta på! Helt fantastisk hvor mye folk bryr seg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...