Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bruker noe som heter Horsepower, det tar jeg før trening for et ekstra kick. Får ekstra pump og trøkk på trening, er det nødvendig, nei! Uansett liker jeg å ta det før litt tunge eller lange økter.

Muskelbyggande

noen du kan anbefale av disse?

Det er digg med litt pump før og i treninga! :))

Annonse

Må quote Dan John :)

If it works immediately, it's illegal!

If it works quickly, it's banned!

If it sounds too good to be true, it is!

Stort sett gjelder det der i ALLE livets sammenhenger. Man må jobbe hardt for ting. Det er den eneste måten å få til noe her i verden. Tålmodighet, utholdenhet og å HOLDE UT i flere sammenhenger, da tror jeg du kommer langt.

Stort sett gjelder det der i ALLE livets sammenhenger. Man må jobbe hardt for ting. Det er den eneste måten å få til noe her i verden. Tålmodighet, utholdenhet og å HOLDE UT i flere sammenhenger, da tror jeg du kommer langt.

mfmihrvujpzfdauktyig.jpeg

Har du kilde på dette, eller er dette bro-science?

google finner mange artikler..Men få av de har forskning kildet til nederst.

The Truth About Muscle-Building Supplements | Men's Health

CasePerformance: Tribulus Part II - The Human Studies: Testosterone Booster or Marketing Hype?

"

Bottom Line

In society today, the urge to get bigger, better, and perform at high levels is the goal of many; regardless of if this is on the athletic field or “between the sheets.” As such, many individuals turn to testosterone boosting neutraceuticals for support. One of the top selling ones on the market today is Tribulus terrestris. Although its hype has reached mythical proportions in some circles (mostly those of manufactures looking to sell you the supplement!), the current scientific evidence falls far short. So for those looking to pack on muscle, lean out and/or simply boost self confidence – clean up your diet (relatively speaking as I don’t encourage anal fear that eating a piece or two of “unhealthy” food will kill you!) & get in the gym… And maybe, just maybe, you will also find a cutie there who will help spark your sex drive as well!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...